Forum
TillbakaFörsäljning i Brunflo |
---|
Hej! Tack för idag alla! Den som har koll på vad som ev. togs från nåt annat lag, kan meddela mig det, så ser jag till att vi gör rätt för oss. Efter dagens match kom även ett förslag från några föräldrar om att ta med kiosken till tisdagens ”hemmamatch” mot KD, som är förlagd i Brunflo. Är någon på? Jag kan tänka mig att koka en pumptermos med kaffe samt ta med mig det som behövs från vårt lager i Nysved. Bara jag vet vad vi kan tänka oss att göra. Vi har massa hamburgare kvar och ett gäng med hamburgerbröd, men jag känner att det verkligen inte är ett måste att rodda med grill, om vi inte vill. Det blir ju lite mer konkande med grejer. Det är gott nog med enbart fikaförsäljning tycker jag 😀. Någon som kan bidra med kakor isåfall? Någon som har ett litet ihopfällbart bord som är lätt att ta med? Ja, vad säger ni om att ”ta med” kiosken eller inte? Vi måste nog ta ett beslut om det under morgondagen så att allt hinns med. Annica 6 okt 2024 |
Svar (9 st) |
---|
Det räcker fint med kaffe och kakor. Kakorna som blev över sist, tar vi med. Tar även med ett bord, en pumptermos kaffe och mjölk. OM vi vill, kan jag ta med muurika och steka hamburgare. Men det gör jag bara om vi känner att vi tycker att vi vill ha/erbjuda det. Jag tog med de hamburgerbröd som blev över och lika många burgare, så de finns i vär frys. |
Ni är otroliga och saknar likar, att ni ens fundera på hamburgare räcker långt. Nöj er med kaffe och kaka, tycker jag. Ni ska också orka fler säsonger till 💙🤍 |
Hej Jag har med mig dricka och muggar 🙂 |
Hamburgare fickor finns med hos oss… Vi har även ”Oik”-bollar kvar… och Ryttarkaka har vi… Kan någon ta med prislista och qrkoden så vore det bra. |
Jag tycker också det räcker med bara fika. Jag kan hämta Qr kod och prislista. Ska jag ta med mer dricka Emma? |
Jag vet inte än om Maja kan vara med men behövs det en till vuxen kan nån av oss komma |
Nä jag tog med mig all dryck som var kvar. Ville inte lämna kvar något om det skulle frysa. |
Bra Emma 👍😀! Jag hade tänkt åka upp och ta rätt på det annars. Då åker jag upp och hämtar QR-kod och prislista och passar sen på att tömma det vi har i frysen och kylen. |
Om Maja är sjuk så borde ni kunna stanna hemma, Sofie. Det är ett fint erbjudande men det känns mer rimligt att ni håller tummarna för oss hemifrån. |