Forum
TillbakaEv Kiosk söndag |
---|
På söndag är det hemmamatch mot Åre. Vi vet i dagsläget inte om vi får spela på Nysved, eller om matchen kommer att förläggas på annan plan. Anledningen beror på statusen på gräsytorna på Nysved. Om vi får spela på hemmaplan behövs kiosk och grill bemannas. Vilka är manade isåfall? Annica 30 sep 2024 |
Svar (13 st) |
---|
Jag kan hjälpa till med kiosk eller grill. Oklart dock om Ingela har frisknar till tills på söndag. |
Superbra Pär 👍😀. Tyvärr tror jag inte att du klarar av ansvaret fullt ut på egen hand. Nog för att du säkert är väldigt flink i både händer och fötter, och säkert skulle klara av att springa mellan grillen, kiosken och kaffekokaren ett tag 🥵😅…. Inga fler som vill vara behjälplig så han inte kör helt slut på sig stackarn 😉😅😂? Återkommer med besked så fort vi vet om vi får spela på Nysved på söndag eller inte. |
Yes vi får spela hemma på söndag 😅💙🤍⚽️ Ladda för hemmamatch och hoppas ni är några som vill och orkar köra ett sista pass för denna säsong💪 ha en bra fredagkväll 🥳💙🤍🍁🍂 |
Ett sista pass i kiosken och grillen förståss. 😁😇 Sista seriematchen har vi ju på tisdag ☺️ |
En av oss kan hjälpa till på söndag. Hoppas att mina kakor finns kvar i frysen men kollar det imorgon. |
En av oss kan också hjälpa till i fiket på Söndag. |
Toppen 👍😀! Då ser jag till att hamburgare och hamburgerbröd kommer upp till Nysved under morgondagen. Drickor finns ett gäng. Blir det mot förmodan för lite, ta av de andra lagens och noteta antal och från vilket lag så vi kan göra rätt för oss. Festisar har vi inga men finns några hos andra lag. Om senap, kertchup och hamburgerdressing av vårat tar slut får vi ta av det öppnade som finns i kylen, så det inte behöver kasseras. Kokkorv finns av köpa från Team 13 i frysen. Vi har kvar egna korvbröd. Rostad lök och grillkol finns samt några enstaka kakor i frysen. Tror era kakor är kvar Marie, men dubbelkolla gärna. Kaffe såg jag bara ett paket av så det kan vara bra att hämta några på Bua imorgon. Marie, kan du fixa? Vi får säkert lämna tillbaka det som inte går åt. Mjölk behöver också köpas. Peppa nu så många ni kan, att komma upp och heja på tjejerna i deras sista hemmamatch. Detta är sista läget för säsongen att bidra både till lagkassan och ge dem ett fint avslut på hemmaplan 💙🤍. Tack för att ni finns 😀! |
Hej kioskandvariga! Nu har jag kört upp hela vårt lager med hamburgare till frysen på Nysved. Jag har tagit fram korvbröd, glutenfritt korvbröd och glutenfria hamburgerbröd samt de kakor som fanns i frysen, för tining. Hittade också några kokkorvar som jag lagt in i kylen. Under dagen kör Maria Wiklander upp sitt lager med hamburgerbröd till Nysved. Jag ber henne lämna en förpackning framme för tining. Vi ses imorgon! |
Kaffe och mjölk är fixat |
Toppen Marie 😀👍 |
Varm choklad med tillbehör är med inköp |
Härligt Ingela! Detta låter otroligt lovande ju 😀💙🤍. |
Jag kommer också ner å hjälper till Maja är dock sjuk |