Forum
TillbakaKiosk 19/9 |
---|
Hej! På torsdag nästa vecka är Team Vera ensam som kioskansvarig och behöver förstärkning. Vem ansluter oss? Den kvällen spelas vår och ytterligare en match samma tid samt att det också är en träning. Kiosk, grill och matchvärd ska bemannas. Det är också ingen som skrivit in sig på matchen därefter. Annica Didriksson 11 sep 2024 |
Svar (10 st) |
---|
Vem kan hjälpa oss med kiosken nästa vecka? |
Vi kan! |
Tack Lena och Anders 🥰, men ni har ju redan haft två vändor denna säsong... Ingen av er andra som kan som inte haft kiosken ännu eller bara haft en kioskvända? Annars kumperar vi gärna med er Team Ellen om ingen annan anmäler sig 😀❤️. |
Tyvärr kan inte vi ta på oss och hjälpa till då jag som det ser ut nu måste vara med på ett möte men det vet jag inte förrän samma dag |
Vi kan också! |
Ändrad matchtid på torsdag. Avspark 18.00 👍⚽️ |
Tillägg: iaf en av oss!😬 oklart än vem |
Vad bra Sofie 👍, hoppas ni kan båda 😀. Jag kommer att husera i kiosken och Johan flippa burgare. Jag åker upp en sväng på onsdag och plockar fram bröd så de hinner tina. |
Hej! Patrik och eventuellt även jag (om vi är tillräckligt med ledare som kan träna de yngre F15/16-laget) kan också hjälpa till på torsdag. |
Då lämnar jag över till er andra och ansluter mig till Gunilla och laget. Karin ska iväg på möte och kan inte närvara. Jag kommer att baka och plocka fram bröd dagen innan och Johan roddar i grillen. Känns det ok? |