Forum
TillbakaBeställningar kiosk |
---|
På lördag smäller det, första matchen för säsongen ⚽🩵🤍😀. Vad kul att det drar igång igen 😀! Måndag den 20 maj är första hemmamatchen och det innebär att jag måste beställa lite varor till kiosk/grill. Då är det även ingen som satt upp sig som kioskansvariga eller matchvärd. Några som kan? Vi köpte av det vi kunde från klass 6 efter Majbrasan, så vi har redan laddat upp lite i förråden. Nu vill jag veta om alla är villiga att rodda grill av hamburgare på våra hemmamatcher, så jag vet hur mycket jag ska beställa. /Annica Annica Didriksson 9 maj 2024 |
Svar (11 st) |
---|
Vi tar den 20:e maj |
Kiosken alltså |
.. och grill såklart! |
Klart det ska grillas! :-) |
Hello! Nu har jag beställt varor. Två frågor: Det har köpts in ett mackjärn, men jag har inte inhandlat några varor till toast. Tycker ni att det även ska finnas på menyn eller kör vi bara på hamburgare och korv som det matiga? Det behöver inhandlas glutenfria korvbröd och hamburgerbröd på typ ICA Maxi, kan någon av er som är kioskansvariga på måndag fixa det? Glass hinner vi inte få till på måndag genom Orrviks Bua, och ett förslag är att alla lag gör en gemensam beställning. Jag tar med de Nogger som vi har kvar sen förra säsongen så det finns några. |
Har köpt glutenfria bröd. Finns det grillkol och tändvätska? |
Grillkol mm inhandlat, ska hämta beställningen på Bua imorgon och köra upp till Nysved. Visste att jag måste ha glömt nåt..... Ska se om det finns tändvätska på Bua annars fixar jag det i helgen. |
Detta finns inför morgondagen Dryck: Coca Cola Cola Zero Fanta Exotic Ramlösa naturell Festisar Kaffe Oboy Mat: Hamburgare Hamburgerbröd Grillkrydda Hamburgerdressing Rostad lök Kokkorv Korvbröd Senap Kertchup Glutenfria bröd Övrigt: 4 påsar Grillbriketter 1 flaska tändvätska Nogger några sen ifjol Lite kakor i frysen sen Majbrasan Har vi glömt nåt? |
Toppen! Finns det såna här pappersfickor till hamburgarna tro? |
Fickor ska finnas. Jag svänger in och köper två påsar Grillkol så det också finns |
24 st hamburgerbröd 16 st korvbröd tinade till morgondagen. Vi hade kvar lite sen ifjol höst som jag kollade status på idag. De funkar. Det finns sen mer i frysen på Nysved att tina. Ses imorgon! 😀⚽🩵🤍 |