Forum
TillbakaAvslut av kryddförsäljningen |
---|
Hej på er! Idag är sista dagen att registrera era eventuella försäljningar av kryddor som inte redan är inlagda. Ni har i alla fall gjort ett grymt jobb. Hittills 410 förpackningar sålda. Det ger alltså en förtjänst på 18 450 kr. Bra jobbat! Jag räknar med att varorna finns att hämta och leverera i slutet av veckan. Jag återkommer när varorna finns att hämta. Ha det bäst så länge! Pär Brink 31 mar 2024 |
Svar (4 st) |
---|
Kryddförsäljningen är nu avslutad och ni har som tidigare sagt gjort ett fantastiskt jobb! Det rasslade till lite ytterligare sent igår kväll, så slutresultatet hamnade på 432 sålda förpackningar. Förtjänsten skuttade till 19 440 kr. Jag kommer att skicka slutbeställning kl 18.00 idag. Era säljkonton är nu låsta, men är det så att någon har missat någon beställning eller vill komplettera, så går det att lösa innan kl 18 om ni hör av er till mig. Grymt jobbat allihop! |
Imorgon måndag 8/4 levereras kryddorna till oss i Böle. Ingela och Ida kommer att sortera upp i högar så det "er" hög är klar när ni kommer och hämtar. Hämta gärna på tisdag efter kl 16 om det är möjligt. Vill man hämta redan imorgon, går det att göra efter kl 19. Då kanske det inte hunnit bli sorterat, men det löser sig nog ändå. När ni levererat alla era beställningar och tagit betalt, swishar ni er försäljningssumma i sin helhet till mig på 076-8405502. Ha en bra dag och återigen bra jobbat! |
Otroligt bra roddat Pär & co 👍😃. Vi ses på tisdag! |
Påminner om att det börjar dra ihop sig för sista betalningsdag för kryddförsäljningen. |