Forum
TillbakaKataloger |
---|
Smygstarten på försäljningen av kryddor har varit strålande. 77 boxar sålda hittills. Bra jobbat, så här långt! Kommer att dela ut kataloger vid dagens träning, så kommer detta gå ännu bättre att sälja. Nu kör vi! Pär Brink 13 mar 2024 |
Svar (6 st) |
---|
Perfekt med kataloger, bra jobbat och bra styrt av er som fixar Per och Ingela 👍 |
Hej! Rut var ut och sålde bland grannarna igår och det verkar som att alla köper något. Bra med en "lättsåld" produkt som en dessutom vet kommer att användas. Om alla spelare gör en bra insats i detta så kanske det räcker med denna försäljning. Känns lättare att anstränga sig lite till och bara sälja en grej istället för att de ska ut och knacka dörr med en annan vara senare i vår. Mitt förslag är därför att vi siktar mot ett mål. Jag föreslår 30 paket per person. Är det lågt? Är det högt? Jag tror dock på att sikta högt 😉 Siktar vi på 15 är det okej med 10 men siktar vi på 30 är det okej med 25 och då kommer jobbet genast resultera i mer klirr i kassan. Vad tycker ni? Tack också till Pär och Ingela som håller i försäljningen. Mvh, Karin |
Jag håller med 👌⚽️ |
122 boxar sålda så här långt. Bra jobbat! Det är inte alla som har registrerat sitt konto ännu på klasspengar.se. Gör gärna det på länken nedan. https://klasspengar.se/skapa-konto/?key=257679b2f158cad4 Vill man ha hjälp att skapa sitt konto, hjälper jag gärna till med det. |
Dags för slutspurt på kryddförsäljningen! Ni har gjort ett strålande jobb och har hittills sålt 263 boxar! Det innebär att ni så här långt tjänat ihop 11 835 kr. Grymt! Nu kör vi så det ryker den sista veckan! |
Wow! Bra jobbat. Ja, nu kör vi. |