Forum
TillbakaDå har vi bestämt oss...vi vill åka till Lycksele i år igen. :) 28 - 30 juni. |
---|
Under den här veckan har vi verkligen fattat att både ni spelare och föräldrar är taggade på cup i år igen. Hur ser det ut, får vi ihop ett lag? In och anmäl er så fort ni vet om ni kan eller inte kan delta. Så nu är det bara för er föräldrar att boka boende, så kul!! Planen är att vi åker redan på torsdagen den 27e som vi gjort tidigare år. Matcherna spelas fre, lör och sön som tidigare. Angående betalningen. Första året betalade spelarna 500 kr och ifjol betalade spelarna 0kr men då sålde vi kakor. Har ni någon åsikt eller önskemål hur vi gör i år? Vi har ju en lagkassa men det är bra om vi inte behöver ta hela summan därifrån. Fast kostnad för cupen. Anmälningsavgift för laget 2000k r Mat och logi, 900 kr /spelare och ledare Extra natt tors - fre kostat 1000 kr tidigare år. Mer info kommer. In och läs på cupsidan. https://www.cupmate.nu/cup/lappland-soccer-cup Gunilla Sparrman 20 feb 2024 |
Svar (3 st) |
---|
Kul! För egen del, tyckte jag att det fungerade kanonbra att finansiera cupen med kakförsäljningen. Funkar det att göra även i år är det väl bra. Det finns ju även andra saker att sälja om man tycker att kakor är uttjatat. Vet att det finns kryddor att sälja med ungefär liknande upplägg. |
Hej! Jag tänker också att vi kan sälja något inför cupen. Om det är kakor eller kryddor etc spelar inte så stor roll för mig. //Emma Hellner |
Kul med cup 👍⚽😀! Jag ska försöka att hinna slänga iväg en ansökan till en fond som jag ansökte även från ifjol, och hoppas på bättre tur i år. |