Forum
TillbakaKioskförsäljning |
---|
Nu återstår tre hemmamatcher denna utesäsong. Vi märker på bortamatcherna att vi har en hög standard på försäljningen på Nysved, vilket är väldigt uppskattat av många 👍. Dessutom ger det ett bra tillskott till lagkassan 😃👍. Jag har gjort en beställning av hamburgare med tillbehör till samtliga dessa tre kvarvarande matcher och hoppas min beräkning kommer att stämma, och att ni finner det ok att grillen är igång ☺️. Varorna kommer på tisdag till Orrviksbua och jag ser till att de kommer upp till Nysved märkta med Team 10. Om vår hamburgerdressing skulle ta slut, får vi köpa loss från Team 13. Säg bara till när ni tar och märk om dessa, så vi kan göra rätt för oss 😃. Ni som har kiosken dessa sista matcher får hojta till om ni behöver mer hjälp för att rodda ihop detta. Ni får också gärna informera nästkommande kioskansvariga om hur försäljningen gått, eller skriva här på forumet så blir allt lite smidigare att beräkna inför nästa familjer. Ni får också hojta till om något börjar tryta. Jag ska försöka att själv checka av eftersom också 👍. Kioskansvariga familjer: 14 september: Emmy & Ida Två andra lag har träning på Nysved samtidigt som vi har match denna dag. 21 september: Stina, Emma Två andra lag har träning på Nysved samtidigt som vi har match denna dag. 1 oktober: Maja, Stella Bara våran match denna dag men mot Åre som är långväga gäster och säkert vill käka lunch innan hemfärd. Ni är grymma fotbollsföräldrar 🥰! Tack 💖!! Ledarna Annica Didriksson 11 sep 2023 |
Svar (4 st) |
---|
Kioskansvariga för nästa match undrar hur det ser ut med kakor i frysen? Ni som hade kiosken senast, Lena och Emma, har ni koll på detta? |
Det är ganska klent på kakfronten. Vi bakade två långpannekakor sist och nästan allt gick åt. |
Tack 🙏 får se till att baka lite då… |
Tack för ytterligare en härlig fotbollsafton allihopa ⚽💙🤍! En bra ide framkom ikväll inför kommande hemmamatcher, eftersom kylan verkligen gjorde sig påmind ikväll 🥶... Varm choklad med grädde och marshmallows 😋😋. Ni som har kiosken framöver får bestämma, och isf inhandla. Utläggskvitton lämnas till Maria eller be Björn på Orrviksbua sätta upp på faktura på Team 10. |