Forum
TillbakaHemmamatch söndag |
---|
På söndag kommer vi att möta Strömsund hemma på Nysved. Detta kommer att innebära en lång hemresa för dem efter matchen. Detta är ett ypperligt tillfälle för oss att mätta deras magar, tjäna en slant och samtidigt göra det enkelt för dem innan de drar hemåt. Hamburgare, korv med tillbehör finns, så med lite bakverk och arbetskraft på det så är vi i hamn. Som Anna tidigare annonserat så står nu Anitas föräldrar själva med kiosksnsvaret, vilket inte kommer att fungera. Jag ser också att alla inte har tecknat upp sig på kioskshema ännu. Så ta en extra titt i era kalendrar och se om nån kan hoppa in 😃. Annica Didriksson 5 jun 2023 |
Svar (1 st) |
---|
Heddas familj ansluter som kiosk ansvariga med Anitas familj på söndag 👍. Jag har beställt mer hamburgare och bröd och kollar över att det finns tillräckligt med tillbehör på Nysved. Drickor, festisar, Kaffe, varmkorv med bröd finns också. Tror de som hade kiosken senast även frös ner fikabrödet som blev kvar, om det börjar sina under dagen. Jag ska också köra upp de glassar som jag har kvar sen förra säsongen. Nu hoppas vi på finväder och stort klirr i lagkassan på söndag 😃⚽. |