Forum
TillbakaTack, Nya träningstider, Matchställ och Kick off ⚽️ |
---|
Hej Det har redan gått några dagar men tack alla för i söndags och för ert engagemang i Krokom. Både spelare och föräldrar och andra supporters 😊 Jag kan tänka mig att det var både trötta ben och hjärnor på spelarna på kvällen. Dom fick en rejäl genomkörare. 💪 Så kul att vi kunde ställa upp med 2 lag. Den 4 februari är nästa matchtillfälle och då spelar vi fotboll. Träning tisdag och torsdag Tisdagsträningen flyttas fram 30 minuter så Team 14/15 kan få möjlighet att träna 17-18. Så from 31 januari, träning 18.30-20. Vi har lyckas få 1 timmes träningstid på Vallaskolan, torsdagar kl 17-18. Det är jättebra för oss att få möjlighet att träna på större ytor😃⚽️ 1 timme är så mycket bättre än inget. Matchställ Ursäkta att jag tjatar om matchstället… Men det gör mig lite konfunderad… 😅 Jag gjorde en miss vid inlämnandet, kollade endast nr och att det va shorts och strumpor med. Men skulle ha kollat storlekar på shortsen. Nu har det försvunnit storlekar och tillkommit andra storlekar som vi inte ens hade från början😅 Jag vill därför att ni kollar igen och ni som har syskon i annat lag med lika shorts dubbelkolla dennes storlek och se om det kan vara så att vi har några shorts i storlek XS och S där. (Så var fallet hos mig …😁) Kolla även igen om ni har några fler shorts eller strumpor liggande. Vi ses på Kick off på torsdag! Ser fram emot att få ha en riktig uppstart med Team 10⚽️💙🤍 Gunilla Sparrman 24 jan 2023 |
Svar (3 st) |
---|
Jag finns på plats i Sockenstugan imorgon från 16:00. Det är fritt fram för er spelare att dyka upp redan då, för att hjälpa till med matförberedelserna så vi snabbt kan komma igång med planeringen för säsongen. Vi ses! |
Vilken tid slutar det? |
Kickoff 17:00-20:00 |