Forum
TillbakaSäsongsavslutning ⚽ 2022 ⚽ |
---|
Vilken underbar fotbollssäsong vi återigen har haft tillsammans Team 11 😃⚽! Säsongen har bestått av många roliga och givande träningar. Vi har spelat många matcher, haft det årliga träningslägret i Sunne, åkt på Lycksele Cup och arrangerat och genomfört OIK CUP. På ICA Vallhalla/Länsförsäkringar CUP fick vi även passa på att testa på spelformen 9 mot 9 😅. Summerat blir det många timmars härlig rörelseglädje tillsammans 👍⚽😃. Vi ledare vill passa på att återigen tacka alla er engagerade föräldrar, för ert enorma jobb i samband vid våra hemmamatcher. Många slantar har återigen fyllt på vår lagkassa tack vare er 🥰. Utan er insats skulle vi inte kunna göra allt detta tillsammans med era barn. Vilket team vi är 🙏🤍⚽💙! Stort TACK! Vi ledare i Team 11 vill som vanligt bjuda in alla er spelare i Team 11 till en årlig säsongsavslutning, så vi kan fira och tillsammans summera fotbollssäsongen 2022. Datum: Söndag 13 november (farsdag 🙈... Hittade tyvärr ingen annan dag som passade oss ledare) Tid: Samling 09:00 Plats: Sunne Lägergård och Jämtkraft Arenan. Övrig info: Lagdressen på som vanligt, utekläder och ett glatt humör 😃. Insamling av nytvättade matchställ och matchstrumpor. Vi käkar lunch i Sunne och bjuder sen er spelare på inträdet till kvalmatchen ÖFK - Falkenberg som startar 13:00 på Jämtkraft Arenan. Så packa ner nåt varmt och ÖFK kläder ni som har ⚽❤️🖤⚽. Finns det några föräldrar som skulle kunna tänka sig att hjälpa till att steka hamburgare vid vindskyddet ☺️? Svara på kallelsen som kommer i appen Svenska Lag så snabbt ni kan, men SENAST tisdag. Skriv en kommentar om du ska med på matchen eller inte. Vi behöver köpa biljetter i tid så vi får sitta tillsammans! Väl mött! ⚽ Annica 💙 Maria 🤍 Gunilla ⚽ PS: Team 09 har sin egna säsongsavslutning detta år. Maria Lindgren 6 nov 2022 |
Svar (4 st) |
---|
Jag kan komma och grilla hamburgare. |
Vad snällt Lotta 🥰. Jag tror vi måste åka in mot Jämtkraft Arenan vid 12-tiden. Jag tänker att om det är alldeles för flurigt väder fixar vi burgarna i köket i Sockenstugan. Kanske räkna med att äta vid 11:00? |
Det är två spelare som inte anmält att dom ska med på matchen. Om det skulle vara så att de har ångrat sig, så ta kontakt med Gunilla så får ni reda på vart vi sitter, ifall ni vill kolla om det finns biljetter kvar. |
Jag stannar nog kvar efter att jag lämnat på morgonen, så löser det sig. Råkes! |