Forum
TillbakaSäsongens sista hemmamatch 20/9 |
---|
Hallå alla föräldrar! På tisdag 20 september kl 18:30 har vi ändrat så vi får hemmamatch istället mot Frösö IF Svart. Det blir därmed utesäsongens sista hemmamatch. Ändringen innebär att vi inte har några inplanerade på kioskschemat. Känner sig några manade att tända grillen och steka hamburgare samt stå i kiosken? Nu ska vi se till att tömma frysen, så ingen behöver baka utan vi tar det som finns. Mvh /Ledarna Annica Didriksson 14 sep 2022 |
Svar (11 st) |
---|
Matchstart är 18.00 och inte 18.30. Oklart om tiden och platsen kommer att ändras i kalendern. Frösön står som hemmalag och då kan inte jag gå in och ändra. Men vi kommer att spela på Nysve kl 18. 😃👍 |
Jag kan stå i kiosken 🙂 |
Jag kan också stå i kiosken! |
Ingen som kan tänka sig grilla? |
Hej igen ☺️ Det måste fixas mer hamburgerbröd om det ska grillas hamburgare. Jag kan fixa det imorgon em isåfall, sen har jag ingen möjlighet. Om ingen meddelat att de kan grilla imorgon får vi istället köra på kokkorv och bröd som redan finns. |
Hej Fredrik är ev borta på Tisdag så det är bara jag som kommer av oss. Om vi bestämmer oss för att grilla hamburgare så kan jag köpa det på ica på Tisdag. Tänker att vi kanske ska se vilket väder det blir innan vi bestämmer oss för att grilla och ev om nån mer kan hjälpa till. Mvh Emma |
Jag köper hamburgare bröd imorgon så grillar vi hamburgare 🙂 |
Vad bra Emma 😃👍! Om ingen rört i frysen sen Stefans lag hade match och grill, så finns 26 st hamburgerbröd där som vi lovats att ta. Jag ska försöka hinna åka upp och ta fram lite från frysen under dan imorgon, så då kollar jag upp det. Försök nu få så många ni kan upp på Nysved imorgon så vi får mycket klirr i kassan och en härlig sista hemmamatch för tjejerna för denna säsong ⚽😃⚽! Vi ses imorgon! |
Nu har jag tagit fram ca 26 st hamburgerbröd, korvbröd, 20 st kokkorvar (finns fler i frysen) samt fikabröd från Team 11. Det finns mer i frysen samt våra inköpta glassar, märkt 11 . Bedöm direkt när ni kommer upp om det ska tas fram mer. Allt som står på bordet i köket är vårt och ska försöka säljas i första hand. Det finns ingen rostad lök och det behövs mer hamburgerbröd samt mjölk. Kertchup är det på gränsen med, speciellt om det ska grillas även till helgens match. Tält finns ju att slå upp vid regn. Vi ses ikväll och ta med er alla ni kan ⚽😃⚽🤍💙 |
Vi har en hamburgaredressing här hos oss som vi ska försöka ta med ikväll. |
Vad bra om ni tar med dressingen 👍. Den som är först upp på Nysved tar också fram chokladbollarna från frysen. |