Forum
TillbakaTransportkostnad/spelare matchen Sveg |
---|
Vilken härlig dag och eftermiddag vi fick igår i fotbollens tecken 😃⚽💙🤍🖤❤️! En storvinst och en snöplig tung förlust. Trots det var stämningen ändå på topp hela dagen 🥰! Efter en hel del roddande med att försöka få till fulla bilar till Sveg för att hålla nere på transportkostnader och miljöpåverkan, blev det i slutändan en minibuss och två personbilar som rullade de nästan 40 milen mellan Orrviken-Sveg-Jämtkraft Arenan-Orrviken. En bil med en spelare valde utöver det att ta egen bil. Vi har slagit ihop den ungefärliga bränslekostnaden för minibussen och de två personbilarna och slagit ut den över de 9 spelarna som åkte där. Vi har räknat ut att bränslekostnaden blev cirka 700 kr/bil och sammanlagt ungefär 2100 kr. Om alla utom förarna swishar 240 kr till Maria 070-250 88 58 så kommer vi att fördela ut 480 kr till de tre förare som körde. Tack för att ni ställde upp ❤️! De föräldrar som ska swisha är för följande spelare: Tilda, Felicia, Ellen, Stella, Freja, Hedda D. Märk swishen med spelarens namn. Tack på förhand! / Ledarna Annica Didriksson 21 aug 2022 |
Svar (2 st) |
---|
Jag ska inte ha nåt för att jag körde! |
Nej inte jag heller, lägg det i lagkassan👍 |