Forum
TillbakaAng matcher och 09 laget |
---|
Hej igen! Här kommer lite mer info. Den 16/8 har vi hemmamatch mot Nälden och 20/8 har vi match i Sveg. Kolla vem som har kiosken inför den 16e. Matchen i Sveg har matchstart kl 11.00. Vi bör åka hemifrån senast 7.30. Vilka kan och vill åka med dit av både spelare och föräldrar. Vi är 2 ledare och vi samåker om det är möjligt. Kl 15 samma dag är det ÖFK mot Brommapojkarna. Vi tänkte därför åka ganska direkt efter matchen i Sveg för att se matchen. Det vore kul om så många spelare som möjligt vill åka med. Såklart så får ni föräldrar åka med också :) Skriv i kommentarsfältet i appen om ni vill med på öfk eller svara här i forumet. Skriv även om ni åker med till Sveg eller inte. Om spelaren behöver skjuts tex. Ang 09 laget. Vi hade/har en plan med ledarna där. Dom är endast 7 spelare och detta år spelar dom på dispens i 7 mot 7. Vi ska hjälpas åt denna säsong och vi lånar ut spelare 2-4 st /match. Nästa säsong är planen att vi ska kunna ha 2 lag. Ett i 9 mot 9 och ett i 7 mot 7. Nu i sommar har 2 spelare där bara slutat. Vilket inte är bra mot övriga lagkompisar som kanske inte får fortsätta att spela fotboll. Dom är just nu bara 5 på pappret. Vi kommer att i den mån det går hjälpa dom att få ihop ett lag till varje match. Vi får också peppa dom 5 tjejer som är kvar där. Detta gör att denna vecka blir det många matcher. 09orna har match på Nysve ikväll 18.30 mot Ope och på fredag 12/8 18.30 mot Strömsund. Kom och hejja! På cupen kommer vi ha 2 lag. Oklart hur det kommer se ut med uppdelningen mellan 09 och 11. Mer info kommer. Ha en bra dag och ses vi inte på match ikväll så är det träning i morgon :) Gunilla Sparrman 9 aug 2022 |
Svar (7 st) |
---|
UPPDATERAT kioskschema: 16 maj Hedda H/Hedda D 23 maj Felicia/Vera 2 juni Ellen/Freja 27 juni Stella//Maja 16 augusti Madde/Anita 25 augusti Emmy/Tilda 8 September Elin/Hedda H 20 september Felicia/Freja |
Hej! Mycket bra jobbat av er i lördags! Ni är grymma! Tack vare er flöt grill, wok och försäljning på så himla bra! Stort tack!!💙🤍 Med risk för att ni tar illa upp… men jag slänger ut frågan ändå, vill ni grilla hamburgare?😇 Det blev många hamburgare över i lördags. Vi har match i morgon kl 18 om någon vill starta grillen. Hamburgarna är frysta så det är absolut inget vi måste göra till denna match. Vi får ha dom i åtanke framöver för det är inget vi kan lämna tillbaka😊 Det kommer anordnas ett sammandrag sista helgen i augusti (P9) Där kan dom säkert grilla upp ett par. Stort TACK igen för ert stora engagemang💙🤍 Vi ses i morgon! ⚽️😊 |
Jag kan grilla! |
Behövs hjälp vid grillen, så finns jag till hands. Tas det upp hamburgerbröd ikväll, så det hinner tina i så fall? |
Jag kan också hjälpa till. |
Ja va bra då kör vi på hamburgare :) Vi tar fram bröd ikväll. Är det sånt här soligt väder får vi komma ihåg att sälja glass också. Det finns en del kvar efter helgen. |
Då har jag lagt tillbaka korvarna i frysen igen 👍. |