Forum
TillbakaCupinfo från mötet |
---|
Hej på er! ⚽️ Igår hade vi Cupmöte och Team 11 kommer att ansvara för grill och wok. Vi kommer att få en del hjälp från andra som vill vara med vid grillen. Det blir en lång intensiv men bra dag hoppas jag. Första matchen startar 8.00 och sista matchen startar 19.40. Grillen behöver därför vara igång fram till dess Vi kommer att ha flera matförsäljningsställen. För att undvika köbildning. Lite beroende på hur mycket folk som kommer så ser vi hur vi måste lägga upp det. Är det någon som har en grill att ta med? (Ej el) Är det några som har bra grillbestick och förkläden och grytvantar så ta gärna med det för det finns inte så mycket av det på plats. Stors stekspadar eller stekskopa/ slev att använda vid woken hade Också varit bra. Annat som behövs inför lördagen är kantiner, är det någon som har det? Vilka från vårt lag bakar? Minst 10 långpannor och chokladbollar är önskvärt. Märk lådorna vad det är för innehåll så blir det enkelt och med namn om du vill ha lådan tillbaka. Gluten, laktosfritt och med eller utan nötter kan också vara bra att märka lådan med. Det blir som sagt en lång dag men vi vill att känslan ska vara lika bra för dom som kommer 8 på morgonen 14 på dagen eller kl 19 på kvällen. Det är viktigt att alla lag känner av den härliga cupkänslan oberoende när på dagen dom spelar. :) Hör av er vid frågor. Fredag kl 18.00 ses vi som kan på Nysve. Jag hör av mig om det blir något att göra tidigare. Det finns en del att göra och bra om vi kommer igång :) Nu håller vi tummarna för sol!! ☀️ Gunilla Sparrman 8 aug 2022 |
Svar (11 st) |
---|
Jag bakar en långpanna med mocka rutor. |
Vi kan baka chokladbollar! |
Maria bakar en långpanna åt team 11 jag bakar en åt team 14/15. Jag tar med en wokpanna. |
Anita bakar en långpanna! Och minst 1 förkläde. Kul med matlagning! 😁 Vi kan väl snacka ihop oss vilka tider man sköter grill och wok, så ingen sliter ut sig! |
Jag bakar två långpannor av kärleksmums ( team 12 & team 13). Kan bli chokladbollar eller annat om tiden finns… |
Vi bakar chokladbollar och någon kaka. Laktosfritt, ev glutenfritt (inte helt bestämt vad det blir). |
Vi bakar också något, oklart exakt vad just nu. Tar också med stor wokpanna med gasol, köksredskap och förkläde |
Och gasolgrill tar vi också med |
Vi bakar en långpannna |
Vi bakar långpanna! |
Jag och Sabina har en del kvar från när vi hade Hara brygga för några veckor sedan, som Sabina kommer upp med. Men hur många långpannor är det per lag? Så jag vet om jag måste ställa mig och baka imorgon iaf? 🙂 |