Forum
TillbakaKiosk schema |
---|
Nu är det äntligen dags för hemmamatcher! Första redan på måndag. Vi tänkte fortsätta med att på varje hemmamatch ha kiosken öppen och dra in pengar till laget. Pengarna bidrar till att vi kan fortsätta göra massa roliga saker med era barn. Därför gjorde Emma ifjol ett schema så att alla blir delaktiga och hjälps åt. Jag har kopierat fjolårets med små justeringar. På varje hemmamatch är det två familjer som är ansvariga. Om man inte kan den gången man har blivit tilldelad så får man själv ansvara för att byta med någon familj. När man är ansvarig för kiosken ska man: - Baka minst två kakor - Kolla så att det finns kaffe+muggar i kiosken. OIK står för kaffe men ev måste det hämtas mera kaffe på Orrviksbua. - Mjölk skall köpas - Korv, korvbröd, Ketchup, senap och dryck skall finnas där. Om det ej finns måste det inhandlas. Prata med nån av oss ledare då. - Koka kaffe - Stå i kiosken och ha hand om försäljningen och diska och städa. - Det skall också städas i omklädningsrummen tex tömma sopor. Här kommer schemat: 16 maj Hedda H/Hedda D 30 maj Felicia/Vera 13 juni Ellen/Freja 27 juni Stella//Maja 25 augusti Madde/Anita 8 September Emmy/Tilda 20 September Elin/Hedda H Nu hoppas vi på trevliga kvällar på Nysved 😃⚽! Annica Didriksson 11 maj 2022 |
Svar (3 st) |
---|
Det kommer bli lite justeringar på kioskschemat efter den 16 maj, då nån match har blivit bytt. Återkommer med nytt schema då allt är spikat. Men nu på måndag 16 maj ansvarar Hedda H och Hedda D för kiosken. |
Hej, Idag när jag körde upp varor till Nysved efter träningslägret, så passade jag på att ta upp 42 st korvbröd från frysen. De ligger i kylskåpet tillsammans med korven. Där finns också senap, kertchup samt några gluten - och laktosfria kakor som går att sälja imorgon. Såg att det fanns två paket kaffe. Sen finns festisar, Coca Cola, trocadero och Loka. Vi ses imorgon! |
UPPDATERAT kioskschema: 16 maj Hedda H/Hedda D 23 maj Felicia/Vera 2 juni Ellen/Freja 27 juni Stella//Maja 16 augusti Madde/Anita 25 augusti Emmy/Tilda 8 September Elin/Hedda H 20 september Felicia/Freja |