Forum
TillbakaHämtning av varor |
---|
Hej alla, På söndag är det åter dags för hemmamatch och vi ska ha kiosken och grillen igång. Jag kommer att beställa varor från Svensk Cater under morgondagen. Har någon möjlighet att hämta upp varorna på torsdag eller fredag mellan 08:00-14:00, och köra upp dem direkt till Nysved? Lunchstängt på Svensk Cater mellan 12:00-13:00. Det kommer att vara frysta hamburgare och bröd, ett flak Coca Cola samt rostad lök. Annica Didriksson 29 jun 2021 |
Svar (4 st) |
---|
Jag kan göra det. Hjälper gärna till med bakning & försäljning på söndag oxå om det behövs. |
Hej, Det har löst sig med hämtningen av varorna. Svensk Cater kommer att köra ut dem direkt upp till Nysved imorgon under dagen. Om inte jag kan komma ifrån själv och ta emot dem, finns det nån jag kan ringa som kan? Jag blir uppringd en timma innan leverans. Varorna ska bäras in och hamburgare och bröd skall märkas med Team 11 och läggas i frysen. Resterande ställs in i köket och märks upp. Lägg följesedeln/fakturan med varorna. Tack på förhand! |
Någon som kan ta emot varorna om jag Inte hinner? Fick ett möte på Frösön 13:30 som jag bara måste in på. |
Jag är hemma 12-16 så kan göra det! |