Forum
TillbakaTräningsmatcher F9 6/9 |
---|
Vi har fått en förfrågan från Sveg om att spela två träningsmatcher med F9-laget kommande söndag 6/9 med första matchstart kl.10:30. Vår önskan är att få spela på hemmaplan. Sveg ska kolla upp om de får ihop tillräckligt många som vill åka till oss och vi behöver göra detsamma så att vi också vet om vi har ett lag. Vi ber er därför att fylla i om barnet kan delta i appen senast imorgon tisdag så vi kan ge Sveg ett svar. Det gäller alltså bara tjejerna. Maria Lindgren 31 aug 2020 |
Svar (8 st) |
---|
Hej! Nu är det klart att det blir 2 matcher på söndag. Jättekul att vi får möjlighet att spela fler matcher och bra att Sveg kunde komma till Orrviken. Första matchen startar 10.30 så samling för spelare 9.45. Sen tar vi en paus på 30-40 min och sen kör vi igång match 2. Bägge matcherna kommer att vara 3×15 minuter. Vi kommer att behöva hjälp med grillning av hamburgare och fika försäljning. Kakor finns i frysen så jag tror inte vi behöver baka inför denna omgång. Ni som va i kiosken senast har bättre koll på hur mycket som gick åt. :) Johan F har anmält sig till att hjälpa till men vi behöver fler. Vi behöver samlas vid 9 för att ställa i ordning kiosken, grillen och planerna. Hör av er och ha en bra dag! |
Jag kan hjälpa till med fikaförsäljning! |
Fredrik kan hjälpa till med grillen. Kakor finns kvar så ingen måste baka denna gång. |
Nån av oss kan hjälpa till där det behövs. |
Hej! I morgon är det match. Som det ser ut just nu så är det 4 som har anmält att dom kan hjälpa till med grillen och fikat. Vi skulle behöva nån fler som kan hjälpa till och/eller vara behjälpliga runt i kring. Sveg kommer med 18 taggade spelare så det blir kul! Ha en bra kväll så ses vi i morron. Kl 9 för förberedelser och 9.45 för spelarna. Avspark 10.30. |
Jag kan hjälpa till i fiket! |
Jag kan också hjälpa till men ej säkert att båda jag och Fredrik kommer kl 9.00 |
Kommer kl 09 och kan hjälpa till där det behövs. |