Forum
TillbakaMatcher helgen 15-16 augusti |
---|
Matcher helgen 15-16 augusti - Snart är det dax för matcher igen, det ser vi fram emot! Lördag 15/8 spelar P9 mot Hammerdal hemma på Nysve, vi återkommer med tid. Söndag 16/8 spelar F9 borta mot Funäsdalen. Det blir ett heldagsäventyr! De har ordnat så att vi får spela två matcher när vi åker så långt. Första matchen med start kl.11. Vi uppskattar om ni så snart ni kan anmäler era barn till matchen/matcherna så vi vet om vi får ihop lag till båda dagarna. Vi önskar er en fin fortsättning på sommaren! Gunilla Sparrman 7 aug 2020 |
Svar (7 st) |
---|
Hej! En härlig fotbollshelg väntar :) Här kommer tider och info inför matcherna. P9 Matchtid är 11.00, lördag 15 augusti på Nysved. Samling kl 10.15. Motståndare Hammerdal IF. Vi har kaffe, glass, banankolor och festis för försäljning. Skall vi ha något bakverk? Korv?Vem/vilka kan ansvara för detta? :) F9 Match i Funäsdalen 16 augusti. Avresa runt 8. 1a matchen kl 11. Vilka föräldrar vill och kan åka med till Funäsdalen? Vilka barn behöver skjuts? Fråga från Funäsdalen, Vill vi köpa korv/fika mellan matcherna eller vill vi ha med eget? Dom vill gärna veta detta innan. Anmäl er så vi vet vilka barn som kan eller inte kan spela. Tjejerna kan och får spela bägge dagarna. Trevlig helg! |
P8 match Hede/Vemdalen, blir den av? |
Nej pojkar 8 ska inte till Hede/Vemdalen. Dom ska spela i Stugun den omgången (15-16 aug) Dom har inte fått klart med speltid men troligast 16 augusti. |
Jag kan baka nåt till lördag men kan inte ta på mej att hjälpa till med försäljning tyvärr. |
Perfekt, tack! |
Elin & jag åker med till Funäsdalen & har 2-3 lediga platser i bilen om nån vill åka med!? |
Lördag Samling på Nysved kl 10.15, ombytta till matchställ och redo för match. Jag har matchställen hemma om någon vill hämta innan lördag annars finns jag på Nysved från kl 9.45 :) Söndag 2 matcher i Funäsdalen. 1a matchen startar på Funäsdalens IP kl 11.00. Samling 10.15. Ombytta. Jag tycker vi stöttar och köper fika i deras kiosk mellan matcherna. Det ska finnas korv, dricka, kaffe mm. Önskemål från hemmalaget är att vi kör igång match 2 så fort som möjligt. En gemensam lunch mm för dom som vill innan hemfärd vore trevligt. |