Forum
TillbakaHelgens matcher och kommande träningsmatch |
---|
30 maj spelar Pojkar 8 i Nälden, ännu ingen tid för matchstart. 30 maj spelar Pojkar 9 i Brunflo (Det var planerat i Nälden men dom drog sig ur idag), ännu ingen tid för matchstart. 31 maj spelar Flickor 9 i Krokom, preliminär tid för matchstart är 10.30. 7 juni är Flickor 9 inbjudna att spela träningsmatch mot IFK Östersund på deras träningstid 16.30-18. Anmäl er i kalendern så vi vet vilka som kan spela vilka matcher. Det är okej att anmäla sig på flera matcher. Gunilla Sparrman 25 maj 2020 |
Svar (11 st) |
---|
Pojkar 8 spelar i Nälden kl 10.00 på lördag. Pojkar 9 spelar i Brunflo kl 11.00 på lördag, se inbjudan under dokument och mappen matcher 2020. Flickor 9 spelar 10.00 i Krokom på lördag. Se inbjudan Hej! Det blir matchstart kl 10.00 på Mickevallen. Finns inga toaletter eller omklädningsrum i direkt anslutning. Vi spelar 3*15 minuter. IFK Östersund är oxå på plats och möter vårt andra lag. Karta https://goo.gl/maps/cD82u5aKax8T3S3z6 Kom ihåg att anmäla er i aktiviteten om ni kan eller inte kan delta. Enklare för oss att se vilka som är tillgängliga. :) |
Hej! Nu är jag (sofia) förvirrad! Är flickmatchen flyttad från söndag till lördag? Men inte på samma plats som p9? Då kan man alltså inte vara med på båda matcherna? (Tänker för Anitas del). |
F9 spelar i Krokom på söndag kl 10!! Jag som strulat, sorry!! |
Emmi kommer på söndag |
👍🏽 |
Irma och Elvira kommer inte |
Blir matchen i Nälden av imorgon? |
Är det samling 1 timme före matchstart i Brunflo för p9? Jag åker med två barn fr Hara och har plats för 2 till. (Tänkte ta vägen söderut) |
Stella kommer lördag o söndag |
Brunflo: Är det Åkreäng IP? |
Vi samlas kl 10.15 på Åkreäng IP. Det är fotbollsplanen vid ishallen. Vi ses i morron! |