Forum
TillbakaTräningsläger och Cup |
---|
TRÄNINGSLÄGRET Vi har bokat Sunne lägergård vid Sunne kyrka. Vi samlas kl 16.00 på torsdag 8 augusti. Vi avslutar runt kl 16.00 på fredag 9 augusti. Vi hoppas att så många som möjligt vill och kan sova över. Det finns 27 sängplatser. Under lägret har vi tänkt köra lite samarbetsövningar, träna fotboll, prata regler och annat nyttigt (inte bara fotboll) och bara mysa på för att bli en starkare och bättre grupp. Ta med träningskläder, benskydd, vattenflaska, badkläder, sänglinnen/sovsäck örngott, tandborste och kläder efter väder.... vi får hoppas på sol och uppehåll. Glöm inte myggmedel :) Vi köper in all mat mm och sedan delar vi på kostnaden. Meddela om ni kan eller inte kan delta senast söndag 4 augusti kl 17.00 så vi vet hur mycket mat mm vi behöver köpa in. Meddela gärna om ni föräldrar vill övernatta och/eller delta medtanke på inköp av mat. Gunilla Sparrman 2 aug 2019 |
Svar (12 st) |
---|
Vi är i Kolmården då, så Tim medverkar inte! |
Hej! Ivar och Anita är gärna med! Sofia kommer med och kan tälta om det blir ont om sängplatser. |
Erik vill självklart vara med men kommer inte för än ca 21.00 då han kommer med tåget från Stockholm då. |
Hej, Låter riktigt kul, dessvärre är vi bortresta både under lägret samt cupen. Ha de gott. |
Hej Jätte roligt. Freja vill själv klart vara med . Vi jobbar både jag och Fredrik men jag tänkte sova över och åker sedan på jobbet på morgonen. Emma |
Hej! Vera och Annica kommer givetvis! |
Stella och Maria hinner hem lagom till lägret så vi blir också med! |
Ni som ska sova över och som tänker ha sovsäck, ser vi gärna att ni har underlakan med er också. |
Maja kan tyvärr inte vara med , vi är på bröllop och kalas i sundvall 🙄 |
Jag och Tilda kommer ju oxå :) |
Ellen kommer! |
Ursäkta sent svar, men Emmi vill gärna vara med. |