Förberedelser Karneval
Fre 3 maj, 18:00-20:00
Exakt Arena
Samling: 18:00, NHLFredagens checklista (som alla föräldrar behöver göra)
● Räkna igenom och pricka av alla tröjor och hänga in rätt nummer på galgar i
respektive omklädningsrum. Karnevalsansvarig i respektive lag har Excelark.
● Det ska vara trevligt att komma till hallen. Se till att omklädningsrummen
och läktaren är i fint städat skick. Sopa golv och se till att toaletterna är ok.
● Ta fram bord till inskrivning, ett bord till inskrivningen i gången och två bord
till grillningen. Ställ borden vid entrén.
● Bänkar flyttas från spelar- och utvisningsbås in i omklädningsrummen.
Bänkarna ställs mitt i rummet om två lag delar och bänkar till målvakter
placeras längst in.
● Lagnamn till omklädningsrummen klistras upp, ange även ev höger/vänster
och skyltar för placering av målvakter om två lag delar rum.
● Sätt upp skyltar med HEMMA och BORTA vid spelarbåsen - se mer separat
info-blad!
● Kontrollera grillarna (fräscht skick och provkörning) och fyll på gasol om det
behövs. Kvitto lämnas till Lena Wristel!
● Sekretariatet förbereder så allt fungerar på morgonen.
● Städning söndag kväll – Vi lämnar hallen i gott skick. Viktigt att återställa
och rengöra de omklädningsrum vi lånat från J18, A-lag, och Team U16-14.
● Räkna igenom och pricka av alla tröjor och hänga in rätt nummer på galgar i
respektive omklädningsrum. Karnevalsansvarig i respektive lag har Excelark.
● Det ska vara trevligt att komma till hallen. Se till att omklädningsrummen
och läktaren är i fint städat skick. Sopa golv och se till att toaletterna är ok.
● Ta fram bord till inskrivning, ett bord till inskrivningen i gången och två bord
till grillningen. Ställ borden vid entrén.
● Bänkar flyttas från spelar- och utvisningsbås in i omklädningsrummen.
Bänkarna ställs mitt i rummet om två lag delar och bänkar till målvakter
placeras längst in.
● Lagnamn till omklädningsrummen klistras upp, ange även ev höger/vänster
och skyltar för placering av målvakter om två lag delar rum.
● Sätt upp skyltar med HEMMA och BORTA vid spelarbåsen - se mer separat
info-blad!
● Kontrollera grillarna (fräscht skick och provkörning) och fyll på gasol om det
behövs. Kvitto lämnas till Lena Wristel!
● Sekretariatet förbereder så allt fungerar på morgonen.
● Städning söndag kväll – Vi lämnar hallen i gott skick. Viktigt att återställa
och rengöra de omklädningsrum vi lånat från J18, A-lag, och Team U16-14.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 9 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här