Forum
TillbakaTröjbeställning |
---|
Hallå alla Gents, Det är dags att beställa tröjor och jag vet att det borde gjorts tidigare. Men då jag inte spelar ishockey på heltid (tyvärr) har detta kommit i kläm under hösten. Men nu är det dags och det är dessutom bättre tajming i fabrikerna. Så ni som vill köpa ställ, (det blir två) vitt bortaställ och blått hemmaställ, maila mig på markus.bjurman@gmail.com. Skriv även: Storlek (Jag har XL - Birgersson har M - långa Alvemur och Jackson XXL tror jag) Namn på ryggen Önskad siffra (tre olika) (räkna inte med att välja fritt då nästan hälften mellan 1-99 är tagna). Beställningen är bindande och kostar ca 1900 tror jag det var. Nu vet ni iaf på ett ungefär. Gents 1-spelare som redan äger ett ställ kommer dessutom att kunna beställa nya damasker. Säg till ni som behöver. med vänliga tacklingar /Bjurman Markus Bjurman 22 nov 2017 |
Svar (9 st) |
---|
Trevligt! Jag tycker dock att man ska göra sig förtjänt av en Gents tröja. Det bör ställas högre krav om inte varumärket ska urvattnas. En naturlig följd av detta borde omvänt även betyda att spelare som inte håller måttet degraderas till Annexet på tisdagar:) Kämpar vidare i min Bauer-träningströja. Kör hårt! |
Ett alternativ är ju att utöver matchställ även sälja träningströjor.... //Foppa |
Träningströjor är en bra idé, särskilt då det inte kostar deluxe. Dock är det ganska marginellt om vi hade skippat siffror och namn vilket gör varje tröja dyrare. Anledningen till att vi tog fram matchställ från början var ju att vi då och då lirar "externa" matcher och vill vara ett stiligt lag både borta som hemma. Sedan slits ju dessa och ur den synpunkten vore ju träningströjor att föredra. Dock i två olika färger så det går att spela internmatcher. Finns intresse att körea träningtröjor kan vi ta fram sådana med, men då vore det förstås kul om det är dom som används på träning, matchställ för de som spelar match. Vad tycker ni andra? |
Jag tycker att det är en god idé att köra träningströjor. Trist att slita ut fintröjan i förtid. |
Fast internmatch är ju också match. Jag tycker vi kör som vi har det. |
Håller med Jörgen! Kör som vi gör! Tröjorna har inte slitits nämnvärt trots två pass i veckan, och tröjorna höjer ju känslan i internmatcherna som vi kör varje gång vi ses... Köper hellre nya matchtröjor var tredje år än nya träningströjor varje år (billiga men slits och blir sunkiga fortare) |
Jörgen & Johan...Word! En hel del av mystiken försvinner nog om vi börjar köra i träningströjor... Gents tränar med stil! |
Röstar också på att fortsätta med matchtröjorna även på träningar! Så många matcher har vi ju inte..... |
Tråkigt att inte få använda tröjorna. #visomintespelarmatch |