Forum
TillbakaGästbok eller Forum? |
---|
Bra att bestämma vilket vi ska använda. Och så tänker jag att det kanske kan vara klokt om mästeradministratören Badde switchar om den till "endast för inloggade" så att skräpsnacket inte nödvändigtvis är läsbart för hela världen :-) Daniel Mogerud 14 aug 2017 |
Svar (9 st) |
---|
Lite osäker på vad jag ska göra, men vi fattar ett principbeslut om att hålla våra buskis-trådar i forum-formatet fom nu! |
Ska man få inlogg till Svenskalag? Eller hur finkar det? Har fått för sonen.... |
I början av juli gick det ut ett mail från svenskalag.se med inloggningsuppgifter- och där var det angivet hur Du var registrerad i laget.se, t.ex. spelare i Gentlemen Vikings och ledare i Team 05 ... // Anders |
Tillägg till tidigare - om Du hade adminstratörsbehörighet i laget.se så måste Du be kansliet att lägga upp Dig som admin. Anders |
Hej, Med risk för att visa mina begränsade IT-kunskaper, men går det att följa forumet och göra inlägg även i appen i telefonen? Hittar endast forumet via hemsidan från "vanlig" dator.... Vore ju praktiskt att slippa logga på datorn 20 min före varje Gentspass för att uppdatera sig på tröjfärg, skridskoslipningar och annat som funkat så grymt med förra appen |
Hej Henrik, Du kan komma åt forumet om Du har kvar ett mail från forumet och då gå in via länken i mailt. Något annat sätt finns enligt supporten inte... dåligt Anders |
Hansen, appen är rätt kass jfrt Laget. Men mobil internet funkar hjälpligt. Du hittar forumet under menyn där det står "HEM" när man loggat in. Om man surfar privat så kommer man att få logga in hela tiden... Tips: Lägg till Gents-sidan som genväg på hemskärmen. //D |
Morgondagens tröjor: Födelsemånad: Jämn vit, udda blå väl mött i ottan! |
Jag tror att Peter behöver IT-support för att stänga ute frun från Gents intressanta diskussioner... Saknar buskis-trådarna dock ;) |