Forum
TillbakaSista veckan för terminen |
---|
Hej alla och tack för ett bra Gentsår! På lördag stänger annexet och våran ordinarie tid tar i och med det slut för året. Fram till Childhood stänger kommer reglerna för de istider vi nyper vara följande: Gents 1 har förtur på Tisdagar, Gents 2 har förtur på Lördagar. Terminsbetalande under våren kommer även ha förtur mot Rookies på extraplatserna i den andra gruppens pass. Samtliga kommer att få en faktura på spelade timmar när hallen stängts för sommaren på 100 kr/pass. Ses på isen! /A Adrian Robert 1 apr 2020 |
Svar (12 st) |
---|
Stort tack Adrian för ytterligare ett år av uppstyrt Gents! Glädjen viker inte en tum av att få lira hockey! |
Tack Adrian. Bra säsong. Ser redan fram mot eftersäsongen. |
Tack Badde! Gents är din baby, och du sköter den med bravur! |
Stooort tack Adrian!!! |
Tack Gents och Adrian för ytterligare ett magiskt år! |
Tack själv Adrian och alla andra som engagerar sig i Gents:)! |
Jamen stort tack för ännu en hockeyvinter Badde! Vet inte vad jag skulle leva av utan detta. |
Ja, det blev en synnerligen kort säsong för mig vilket har resulterat i pingislunga och ett höger ben som mest påminner om en grissini. Till hösten hoppas jag dock vara tillbaka och fightas med er andra. Som vanligt en STOR eloge till Badde, keep up the good work!! //#6 |
Tack för ytterligare ett strålande jobb även denna säsong. Bra jobbat Adrian och det är härligt gäng, gents. Ses nästa säsong och på lite strö tider till hallen stänger. / David |
Stort tack Adrian och alla gents för en härlig säsong! |
Hjälmen av för dig Adrian! Tack för att du håller ihop Gents på ett föredömligt sätt 💯 och till alla Gentsare för en kul hockey säsong |
Kan bara instämma med övriga, stort tack för ditt stora engagemang 🙏 |