Forum
TillbakaGents 2 21 Sept på samma tid som lag -11? |
---|
Hej, har vi samträning med 11:orna nästa helg? Ser ut som vi är bokade samma tid //Fredrik Fredrik Kammeier 15 sep 2019 |
Svar (11 st) |
---|
Det blir träningsmatch! :) Vet inte vad som hänt, kollar med Anne och återkommer. Bra kollat! A |
Hej alla, Tyvärr så har tiden i helgen utgått då klubbens framtida Gentsspelare har brist på istid tills annexet öppnar. Blir vi av med en tid till så kommer en Gents 1-tid bli en Gents 2-tid som kompensation. Annexet beräknas öppna 1/10 tror jag och då får vi mera is under fötterna! |
Hej, även nästa lördag den 28:e kl 08 krockar träningstiden med team 11... |
Ja, vi blev tydligen av med den igen nu... Vi skulle ju ha släppt tisdagstiden till 2orna men då tiden är knapp ser jag till att vi får komptider av Anne istället kommande veckorna för 2orna. Tråkigt men snart öppnar annexet så får vi köra igen! A |
Kom igen nu grabbar, släpp tiden imorgon till G2. |
Håller med Calle! |
Håller med, och vi vill även ha träning med tränare som ju tydligen kommer till. G1 imorgon. |
Bra att vi vill gubbs, men då många med mig planerar veckan lite efter istiderna så kör vi inga sistadagen omkast, utan komptider till G2 kommer när Anne fått fram tider. "Tränaren" är en säljare som ska ge bra priser efter passet imorn, dit är självklart alla välkomna. Vi raggar vidare på klubbens tränare och ju trevligare vi är mot dem desto mer kommer de på passen! Nästa vecka börjar terminen och då kommer tränarna dyka upp! Än så länge är det bara extrapass som rullar ut i schemat. |
Ja när man är gubbe är det tufft med ändringar och vi vill ju inte orsaka kaos i veckoschemat. G2 kollar från båset så säg till om ni behöver lite vatten eller snacks :-) |
Kommer det att vara en gents 2 tid nu på tisdag den 1/10 kl7 och frukost eller när dra det igång? |
Yes till istiden och jag tror/hoppas att Lena är med oss! Kallelse kommer inom kort! A |