Forum
TillbakaSlut för iår :( |
---|
Tja gubbs! Nu var det slut för det här året, jag fick ta bort tiden på söndag då hallen bommat från och med Torsdag kväll :( Tack för ett bra år! Glöm inte att sommaren snart är slut och då kör vi på igen, så lata er gärna men bli inte tjocka i sommar! Ses i hallen i Augusti om inte förr! /Adrian Adrian Robert 18 jun 2019 |
Svar (10 st) |
---|
Tack för ett fantastiskt år Adrian! Utan dig vore detta inte möjligt! |
Tack själv Adrian 🥅🏒 |
Kan bara instämma med Olle stort tack för att du fixar detta Adrian!! Det här var min första säsong med Gents och det har varit fantastiskt kul |
Instämmer med Olle! Barnsligt roligt att få lira hockey och att du roddar med admin! Hatten av för Adrian! |
Tack en gång till! Det är sjukt roligt att få vara med och lära sig hockeyn! Om ni har lust kan ni ansluta er till min HS12 Barmarksträning... så att ni blir inte förr tjock och hålla spänsten tills pre-season starta! ;-) tack för insats, organisation och alle tuff kärlek på isen! Glad Midsommar från Tunga Tysken |
Ja det va ju typiskt att försova sig denna dag:( Även jag vill passa på att tacka för denna säsong och det fina välkomnandet till klubben. Tack alla för fina kamper och tack Adrian för väl uppstyrd säsong. 🏒 |
Tack Adrian och alla andra för årets säsong,blev lite kortare säsong för mig men jag kommer tillbaka efter sommaren taggad till tusen! Hörs Gubbs,,,,, |
Tack till alla för många roliga timmar tillsammans! Extra tack Adrian för ditt engagemang och för mottagandet. Kul att det inte bara är snack utan att det verkligen finns plats för alla. |
Tack för en strålande år! Stort tack Adrian! Vi ses om några veckor |
Fasiken, precis när man kommit igång på allvar! Tack Adrian!!!! |