Forum
TillbakaTröjfärg |
---|
Jag trodde förra veckan var sista ordinarie pass - men det är tydligen denna vecka! Vi testar därför en grej som Adrian velat testa flera gånger men som inte blivit av. Alla tar med både vit och blå tröja. Yngste spelare och äldste spelare på plats får "drafta" bland det som är på plats.... /Hansen Henrik Hansen 1 apr 2019 |
Svar (8 st) |
---|
Men om man har no trade klausul? :-) |
Tillbaka på gympan på mellanstadiet - ni får Henrik, nej, ni kan ta honom |
Äro den goda stämningen mellan gamänger en saga all? Kommer den uppsluppna stämningen inom Gents att förändras för gott? Slut är tiden då alla spelade av glädje, en ny era påbörjas då rang och skicklighet ställs före kamratskap och gemenskap. Ack, vi skola dock icke förtreta då denna hårda hierarki genomsyrar samhället och nu även nått Gents. Det var bara en fråga om tid... |
Äro den goda stämningen mellan gamänger en saga all? Kommer den uppsluppna stämningen inom Gents att förändras för gott? Slut är tiden då alla spelade av glädje, en ny era påbörjas då rang och skicklighet ställs före kamratskap och gemenskap. Ack, vi skola dock icke förtreta då denna hårda hierarki genomsyrar samhället och nu även nått Gents. Det var bara en fråga om tid... |
Oops - det var tydligen känsligt. Det var absolut inte min mening. Trodde det skulle vara en kul grej. Då kör vi nåt mer basic. Jämnt gaturnummer = Vit, ojämnt nummer= Blå |
Haha! Nej, inte alls! Nu kör vi välja lag, det blir kul! |
Ja de e ju självklart vi kör yngste och äldste spelaren får välja.. hehe |
Kan man vara med på båda matcherna imorgon? I så fall är jag gärna det? |