Forum
TillbakaKeeprar ikväll? |
---|
Hörrni, har vi keeprar ikväll? Ser tomt ut i anmälningslistan och därmed plankvarning. Vill ni kan jag kasta in min son och leta efter fler (Thomas - din son gjorde ju superbra i från sig sist!). Nåväl forumet här får tycka till. Moltas är 07 och man får skjuta hur hårt man vill på honom. Jag läser här och bedömer utifrån hur vindarna blåser. Jag lägger ingen som helst värdering i om ni hellre vill ha plankor. Hojta till NU så vi hinner rådda fram en till i så fall.
Philip Karlberg 1 nov 2018 |
Svar (6 st) |
---|
Jag spelar hellre mot riktiga målisar!Julle eller pensionär spelar ingen roll |
Ev. Skulle de 2 J18 keeprarna som inte spelar match idag stå. Har inte hört något mer dock. |
Aha, ja J18 är så klart att föredra! Hur vet vi om dom kommer? Kan någon forska i det? |
Öhrstedt i finland tyvärr. Simon ev. intresserad och skulle höra av sig till Sven... |
Ok. Summa sumarum. En person positiv till liten målis, ingen direkt emot, och kanske en J18 keeper på gång in. Jag tar med mig sonen på vinst o förlust så får vi sätta upp plankan om det blir för enkelt att göra mål på Moltas. Känns det ok? Fortfarande utrymme att protestera om ni inte vill ha in 07 keeper i denna viktiga match. ;-) |
Småkillar i mål är helt ok för mig. |