Forum
TillbakaNya tröjor! |
---|
Den förra beställningen har tyvärr fastnat pga att fabriken anser ordern för liten för att vi ska få fullskalig design med brodyrlogos. Därför vill jag göra en ny beställningsrunda för att samla ihop fler. Vet att några nya kommit in sen senast så hör av er här, även ni som slitit ut er gamla eller som Adrian, byggt på axlarna sedan sist. Efternamn, önskat nummer, storlek (välj en större än ni normalt har! Markus Bjurman 24 okt 2018 |
Svar (33 st) |
---|
Woop! Elovsson #38 Goalie Cut |
Bing Bång. Östergren #22,15,17,16,13,67 i fallande ordning XL |
Kostar det något utöver terminsavgiften? I så fall hur mycket? |
Tror det var1400 med damasker senast. |
Thörne #41 3XL |
Tornberg #4 XL |
Hertzberg #24 eller 8, 4, 44, 88 vilket nu finns kvar... 3XL (har XXL i Bauer) Är det SEK 1400 per Tröja med matchande damasker eller för 2 tröjor och 2 damasker. Finns det möjlighet att beställa extra damasker? Tack |
Stenman XL #18, 72 eller 19 om något av dom finns? |
Kul! Nöidh # 54, 58, 65, 85, 4, 8, 7 Stl: L |
Tja Mackan, som jag skrev i WhatsApp slingan: Jag tar gärna 2 måliströjor (stora) i # 8 KARLBERG Så att man kan hoppa in i kassen någon gång igen! |
Jag vill gärna beställa målvaktströja. Ösund #1, 35, 30, 50, 69, 40 Storlek Goalie Cut Damaskerna kan jag sälja till högstbjudande till er andra.... |
XL, #7, 81, 83, 20 i fallande prio |
XXL istället för xl kanske e smartare |
Vill gärna ha en i storlek dl Nummer spelar ingen roll |
Karlsson #15 ,37, 71, 97, 83 Storlek L |
# 35, 70, 18, 76, Storlek XL |
#4 Storlek: L Efternamn: Edenbro |
Även jag har oanvända damasker i bägge färger som mackan lurade på mig sist! Kan överlämnas på valfri novemberträning.. däcksparkare undanbedes! |
Nyström XXL #44, 76, 32, 46, |
Okay Markus, har Du fått tillräcklig med interesse och kommer Du lägga beställning? Kan vi konstatera att det finns tillräckligt med damasker för dem som vill har extra? Vad kostar kalaset? 2 tröjor med namn och matchande damasker, SEK 2800 eller? Swish or faktura? Tack Tysken |
Bra tack alla! Sammanställer och åteekommer med pris och lista |
Nu kommer jag sent in i matchen, men om det fortfarande går som rookie... Mårtensson L ett primtal |
Du hinner! Har inte hunnit hitta siffror åt alla än. |
Du hinner! Har inte hunnit hitta siffror åt alla än. |
Kistenmacher #15 XL Tack |
Jag beställer gärna tröjor. Beställde i våras men förstod att de inte har kommit. Namn - Hamberg XXL #8, alternativt 2,6, 74, 88, Stort tack för hjälp |
Rättelse: XXL storlek |
Namn: Nordgren Nummer: 5 Storlek: XXL Bara tröjor som vi kom överens om |
Hade tröjorna kommit nu eller,tyckte mig höra det i söndags på träningen,,, |
Japp! Nu är tröjorna här! De finns i lvhc 07s förråd.fick tyvärr inte lägga lådorna hos vaktis. Om ingen 07-förälder kan hjälpa får vi ta det på tisdagens frulle. Livrädd att det saknas en tröja, så betala endast när tröjan kvitteras. 2000kr swishas till lvhc vid avhämtning (numret samma som Lenas café). Märk swish med GENTS TRÖJA + EFTERNAMN Påminner även om icke uthämtade tröjor från förra omgången. Hamberg är en. |
Japp! Nu är tröjorna här! De finns i lvhc 07s förråd.fick tyvärr inte lägga lådorna hos vaktis. Om ingen 07-förälder kan hjälpa får vi ta det på tisdagens frulle. Livrädd att det saknas en tröja, så betala endast när tröjan kvitteras. 2000kr swishas till lvhc vid avhämtning (numret samma som Lenas café). Märk swish med GENTS TRÖJA + EFTERNAMN Påminner även om icke uthämtade tröjor från förra omgången. Hamberg är en. |
Okej. Jag har inte Swish och har svårt att komma ifrån på morgnarna pga jobb.Går det att lösa på något annat sätt? |
Tröjor hämtade och betalade! |