Forum
TillbakaÄntligen är sommarhelvetet snart över! |
---|
Så att vi kan smyga in i hallen igen! Gentsåret startar ju i September, men för er som är på hugget så tjuvstartar vi med lite pay and play redan i Augusti. 100 kr per timme för påbokad plats, oavsett om man dyker upp eller inte. Då det finns färre tider än vi vill ha så skiljer vi inte på Gents 1 &2 under Augusti. För den driftige entusiasten kan man kika på kommunens hemsida ifall det finns ytterligare tider som kan bokas på och skötas utanför klubben (privatbokning). Hör av er till mig ifall ni får feeling och letar gubbar så lägger jag ut det via denna sidan. Vill även passa på och pusha för att så många Gentsare som möjligt ska dyka upp på childhood-dagen och banketten på kvällen. Kommer bli grymt! Ses i hallen snart, och först till kvarn på kallelserna som ramlar ner i dagarna! Adrian Adrian Robert 31 jul 2018 |
Svar (36 st) |
---|
Kommer gärna ner och gnider av rosten på rören och i benen. CHH är då ChildHoodHallen antar jag eller? Är det cash som gäller för betalning?Har inte Swish,kan man föra över via bank? Jerka (rookie) |
Hej, om du anmäler dig till ett pass så kommer det en faktura i september på denna! Välkommen ner och chh= childhoodhallen! MVH Adrian |
Hej, om du anmäler dig till ett pass så kommer det en faktura i september på denna! Välkommen ner och chh= childhoodhallen! MVH Adrian |
Börjar passet 19:00 på is ?Nu har jag naturligtvis lyckats med ett eventuellt revbensbrott efter dagens jobb så jag undrar hur sent man kan avanmäla sig ? Jerka |
Färgfördelning ikväll? |
Hej Får skylla på sommarlunk i kolan ... men här kommer färger: Ojämnt gatunummer = vit Jämnt = Blå |
Halloj Nu på fredag har fredagsgänget en tid kl 7.00 på morgonen. Finns ganska gott om plats så om vi vill vara med så skriv en liten sudd här. Dom har ca 5 gubbar + en målvakt så 1 målis plus en trave gubbar. Hälsningar från träningsvärkens mamma |
Jag är gärna med på fredag! |
Jag kommer gärna |
Kul! Jag kommer... |
Jag deltar gärna också ! Micke |
Hej igen Finns fortfarande platser kvar till imorgon bitti. Kom igen nu.... |
Hej igen Finns fortfarande platser kvar till imorgon bitti. Kom igen nu.... |
Jag kommer gärna! Om plats finns? |
Absolut |
Jag hänger gärna på om det finns plats |
Jajjamen |
Kommer gärna om det finns plats |
Absolut |
Samma här, finns det plats kvar? |
Även jag kommer gärna om plats. |
Även jag kommer gärna om plats. |
Jag är gärna med också! |
Ses imorgon bitti |
Lite sent men finns det ytterligare en plats? |
Kul att vara med! Swishat 50kr till 072 520 7885 för dagens fredagshockey |
Perfekt Torsten. Ni som missade det. Swishar 50 kr på numret ovan. |
Om någon får förhinder i morgon (söndag) så tar jag gärna platsen! Hojta till här eller messa mig i så fall. |
Alvemur, jag har fått förhinder så du kan ta min plats! |
Topp! |
Om någon mer får förhinder till kvällens träning, let me know! |
Charles, jag har också fått förhinder så du kan ta min plats! |
Min plats ikväll och nästa tisdag är ledig |
Ok Tack! |
Alexander, Jag tar gärna din plats nästa tisdag! |
Om någon får förhinder på tisdag (14/8) så tar jag gärna den platsen! |