Forum
SvaraOm kallelser till aktiviteter, VIKTIGT! |
---|
Vår verksamhet är väldigt omfattande, diversifierad och föränderlig. Det är helgrupper, halvgrupper, FYS-grupper, GYM-grupper, verksamhet med U13 och mixade lag i östgötaserien. Spelare blir sjuka sent till matcher och förändringar sker därmed. Det är spelare på cuper eller inte cuper och då blir det olika som kallas till aktiviteter hemma. Kort sagt, det är oerhört lätt att det ibland blir fel. Det är såklart ingen rocket science, men det är bara en tryckning i rostern en ruta eller två fel så blir fel spelare kallade eller missade att kallas. Jag får allt underlag till vår verksamhet av Simon/Erkki. Blir något fel så ligger det med 99% sannolikhet hos mig och att det blivit fel i kallelserna. Upptäcker ni att en spelare inte blivit kallad, som ni bedömer borde ha kallats, eller något annat inte stämmer så kontakta i första hand mig så kollar jag de utskick som är gjorda. Ring eller messa mig (070-5134736) så reder vi ut eventuella frågor. Tack för er förståelse och hjälp med detta. Micke, TM Mikael Seidl 14 okt, 10:19 |
Svar (0 st) |
---|