Forum
SvaraStångebro Cup 2024 |
---|
Påminnelse: Vi efterlyser att ALLA föräldrar hjälper till med sponspengar och lotterivinster samt gåvor. Vi hoppas på minst en aktivitet per familj och gåvor från anhöriga går jättebra. Den sk. Mormor-swishen. Hänvisar till kallelse som gått ut från kalender och nu ligger på sista februari. 1) Kan ni skaffa cash i form av spons? Vilket företag? 2) Kan ni skaffa priser till lotteriet? 3) Kan ni fixa ”mormor-swish”= anhörig gåva? 4) Svara NEJ om ni inte kan inte fixa någonting. Sponsorspaketen och fakturerings information ligger under Dokumentet SC24. Gåvor från anhöriga (mormor-swish) kan swishas till 070-9772670 (Angelica) så sätts de in i Lagkassan. Markera swishen med barnets namn. Många bäckar små. Ni som angett i kallelse att bidra med Mormors - swish kan göra det till ovan nummer. Hittills bara ett par stycken som inkommit med mormors-swish. Alla belopp är välkomna! Ni som angett att ni kan bidra med lotterivinster - meddela konkret vad ni tänker bidra med så vi kan styra upp detta. Skriv i kallelsen som gått ut eller sms mig. /Angelica genom Marknadsgruppen Angelica Bellinetto 7 feb, 05:48 |
Svar (2 st) |
---|
Hej! Jag kan tänka mig köpa vinster till lotteriet (får nog sponsvinster också) men har ni pratat något om vad som funkar bra som vinster? |
Hej! Vi tänker oss ett finare lotteri. Det är bra om vinsterna är värda minst 500 och gärna mer så att folk vill köpa och känner att det är värt det. Vi kan motivera ett högre pris per lott då. Alla har vi olika förutsättningar att bidra! Välkommet är: Spons, varor/saker och presentkort på tjänster/upplevelser samt finare leksaker till Chokladhjulet. På Dokument under STÅNGEBRO CUP 2024 finns det upplagt vad som är skänkt till Lotteriet fram tills nu under Word Dokument LOTTER. Meddela Cathrine Renström vad ni kan bidra med. Detta uppdateras allt eftersom. Vidare finns det ytterligare ett Word Dokument kallat MORMOR SWISH. Där ser man vad som kommit in hittills. Swish 070-9772670 ett valfritt belopp. Beloppet går direkt till Team 11 Lagkassa. Skriv barnets namn i meddelandet. Detta uppdateras kontinuerligt. Nu kör vi! Angelica genom Marknadsgruppen |