Forum
SvaraAngående lördagens pass |
---|
Hej I den kallelse som gick ut avseende dagens pass (lördag) stod ”träning för matchfria”. Men vid närmare eftertanke och när Danne och jag summerade hela veckans pass insåg vi att för en jämn fördelning så kallade vi de som inte hade halvgrupp på fredag eller spelade i Katrineholm. I kalendern står det också ”halvgrupp” på lördagens aktivitet och inte ”matchfria”. Totalt kallades idag 19 spelare till matchspel och 19 till halvgrupp. Således 7 spelare som inte kallades till någon aktivitet men som tränade i fredags. Normalt kallas 16 till match, men pga sjukdom och avhopp blev det till sist 19 som fick en kallelse. Vill i samband med detta understryka att ibland blir det fel, dock känner Danne och jag att kallelserna till veckans aktiviteter ”håller” för en rättvis fördelning så alla får exakt lika många chanser. Men när det blir fel eller om någon känner sig orättvist behandlad eller något barn eller förälder inte förstår hur vi tänkt så hör av er. Ibland har det varit oklart, ibland har vi gjort fel. Både Danne och jag har heltidsarbeten, familjer och lägger upp till 30 timmar i veckan på Team 11. Varenda aktivitet måste planeras manuellt och så även kallelserna. Det är olika spelare på alla aktiviteter i halvgrupp samt matcher varje vecka. Ibland blir det fel helt enkelt och förklaringen är så dessvärre så enkel som att vi är människor. Det finns statistik för varenda spelare och kallelse till träning/matchspel och det går bra höra av sig om det finns frågor eller oklarheter kring något. Vår strävan är alltid en rättvis fördelning och lika behandling av alla. Micke/TM Mikael Seidl 16 dec 2023 |
Svar (0 st) |
---|