Forum
SvaraFörsäljningar Team 11 |
---|
Hej! Som Micke skrev så behöver vi fylla på lagkassan och jag tänkte administrera två försäljningar i höst, finns det sedan andra som har ideér om ytterligare försäljningar får ni väldigt gärna kontakta Micke och fixa med det (tex toapapper som någon föreslog). Jag tänker först ordna en försäljning av Ullmax kläder, https://www.ullmax.com/sv/ som brukar sälja bra och bra förtjänst (och bra kläder). Jag har beställt kataloger som kommer nu i veckan och jag delar ut dem på träningen på måndag, och överblivna exemplar lägger vi i något av förråden. Ni kommer dessutom få en länk till webshop som ni kan dela till bekanta o släktingar. Ullmax försäljningen pågår nu i september från måndag 11/9 - söndag 1/10. Nästa försäljning startar i oktober och där kör vi Tulpankungen, https://tulpankungen.se/jul/ som har lättsålda saffransburkar och olika julkransar och amaryllis. Den brukar också gå väldigt bra och där är försäljningen under oktober för att sedan ordna leverans i god tid för första advent. Mer information kommer, och har ni frågor så tveka inte att höra av er. Mvh /Monika Monika Steinvall 5 sep 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Hej igen! Nu har jag lagt in alla spelare som säljare i Ullmax och ni ska alla ha fått en länk, där loggar ni in så ser ni er egen säljlänk som ni kan dela och där ni också lägger in all er försäljning. På träningarna framöver kommer jag dela ut kataloger och pappersbeställningar, men även om ni använder pappersbeställningar så matar ni in alla försäljningar digitalt så kan vi enkelt hantera den gemensamma beställningen sedan. Så nu är det bara att köra på, och vid slutet av September summerar vi, beställer och cashar in vinsten till laget. Om ni inte fått en länk eller något blivit fel, så säg gärna till. Jag var tvungen att välja en adress per spelare så kanske vill ni byta, men säg till då. Ha en fin kväll! /Monika |
Jag har inte fått någon länk /Sarah |
Inte vi heller! |
Ingen länk |
Hej! Sarah - dig har jag lagt till, och Sandra vi hittade din adress, men Anna Fredriksson, jag kan inte hitta din mailadress, kan du maila mig: monika.e.steinvall@gmail.com så fixar jag in dig också! Bra att ni hör av er. Ha en fin dag! /Monika |
Jag har inte heller fått länken. Min mejl ska ligga på Elvin. |