Forum
SvaraSekretariat internmatch söndag |
---|
Hej gänget! På söndag kör Team 11 en internmatch som avslutning på sin intensiva träningshelg, och den måste ju vi föräldrar såklart hjälpas åt att göra riktigt grym! Vi bemannar sekretariat och musik, och ser till att göra det matchspelet så bra som möjligt för barnens skull. Alla föräldrar som är intresserade av att hjälpa till att skapa en stark upplevelse för spelarna ställer sig till förfogande. Här vill vi främst rotera in föräldrar som inte suttit i seket innan och vill lära sig klockan, båsfunktionär samt agera DJ uppe i fågelnästet är varmt välkomna innan matchstart så hjälps vi åt att skapa en inramning som är värd att minnas! TÄVS! Martin Lundberg 25 aug 2023 |
Svar (9 st) |
---|
TACK Martin för ditt oförtröttliga engagemang med att ansvara för sekretariatet. Hoppas det blir många som tar chansen nu lära sig rutinerna, det kommer behövas många i seket under säsongerna i alla serier. Micke, TM |
Jag kan hjälpa till, har dock varit med tidigare. |
Jag kommer. Angelica |
Du är grym Martin! Jag vet ännu inte om Elis kommer, han är rejält snorig och vi avvaktar till söndag för att inte smitta! Men jag kan komma ner och hjälpa till runt seket, utbilda och vara med och Elis vill säkert titta på om han inte är med på söndag, men vi hoppas och tror att han kör söndag! |
Jag kommer. |
Jag kommer! Jag kör gärna musik eller utvisningsbås 💪💪 |
Jag är på plats och behöver introduceras i seket 🤗 |
Behöver också introduceras 😀 |
Bra uppslutning 💪🏻💪🏻 |