Forum
SvaraMycket viktigt om tjänst i CLUBCAFÉET |
---|
Fick precis (!) schema för tjänstgöring i CLUBCAFÉET. Mycket sent, men beror på att Ussa varit sjuk. Vi kommer bemanna caféet tisdagar och onsdagar 1700-2030. Cathrine (Elis mamma) har vänligen åtagit sig att även denna säsong administrera schemat. Då detta börjar redan vecka 33 (15 och 16/8 för oss) brinner det i knutarna. Cathrine jobbar redan med schemat och vi har för avsikt att skicka in detta till kansliet på onsdag. Missar vi bemanning vid något tillfälle kommer det kosta oss 1000 SEK ur lagkassan. Familjer med äldre barn i LHC Ungdom fullgör tjänstgöring endast för det äldsta barnet. Schemat kommer att skickas ut onsdag/torsdag och är det någon familj som har VÄSENTLIGA hinder jobba i caféet vecka 33 ber jag er OMGÅENDE messa mig och Cathrine detta. Ber om ursäkt detta kommer med så kort förvarning, men tyvärr inget jag har kunnat påverka. Micke, TM Mikael Seidl 7 aug 2023 |
Svar (1 st) |
---|
Hej! Då jag inte har full koll på allas syskon inom Team11, så ber jag att alla ni som har ett ÄLDRE barn inom klubben, messar mig på 0709661621 så snart som möjligt. Tack! Mvh Cathrine |