Forum
SvaraEkonomi cuper september. Gäller ENDAST gamla Blå spelare! |
---|
Hej! Detta mejl gäller bara gamla Blå spelare och ledare! Lagkassorna är inte ihopslagna än så därför får vi lösa det såhär och läs NOGA gällande datum och deadlines. Efter augusti blir det enklare och ni kommer att kunna swisha direkt in i Team 11 Lagkassa som Steinwall kommer att sköta. BAUER CUP: Spelare (som är kallade) och ledare (som har fått mejl att sova med barnen) som önskar hotell i samband med cupen swishar mig 690 kronor ASAP. Dock senast måndag 3/7-2023. Då får lagledning/ekonomi Team 11 en lista av mig och betalning på vem som ska ha hotell från gamla Blå spelare/ledare. Markera swishen med spelare/ledare och vad den avser. Ingen efteranmälan. Gällande spelaravgift för Bauer Cup så är det 1000 kronor. Denna swishas mig senast 10/7-2023 och markeras med spelares namn och cup. Lagledning/ekonomi får lista på spelare från gamla Blå och motsvarande överföring. Ingen efteranmälan. Jag ser INTE i Svenska Lag vem som anmält boende och spel till Bauer cup så VIKTIGT att ni betalar inom deadlines eftersom jag inte kan påminna. MÖRRUM GOIS CUP: Spelaravgift för denna cup på 1000 kronor swishas mig senast 10/7-2023. Markeras med spelares namn och cup. Lagledning/ekonomi Team 11 får lista på gamla Blå spelare och motsvarande överföring. Ingen efteranmälan. Vid sjukdom/uteblivande så betalas inte avgifter tillbaka. Har någon svårt att få till ekonomin innan dessa deadlines messa mig privat så löser vi det. Allt gott ! Angelica 070-9772679 Hockeymamma Angelica Bellinetto 29 jun 2023 |
Svar (0 st) |
---|