Forum
SvaraInför torsdagens föräldramöte |
---|
Lite information om föräldramötet på torsdag. Mötet är huvudsakligen till för att presentera bakgrunden till sammanslagningen av VIT och BLÅ till Team 11. Johan Krantz kommer att presentera föreningens tankar bakom att samtliga ungdomslag nu slås samman till ett lag samt hur vägen framåt genom årskullarna ser ut översiktligt. Vi kommer att presentera Team 11 ledarstab samt huvudsaklig organisation. Sekretariatstjänst samt utbildning för detta kommer gås igenom. Daniel kommer presentera grunderna i träningsupplägget för 23/24. Värdegrund samt spelregler för hur vi agerar och uppträder i laget. Planerad verksamhet efter semestern presenteras i den mån den är känd i dagsläget. Sammanslagning av lagkassorna kommer även att vara en punkt på agendan. Mötet kommer INTE att handla om seriespel (vi har ingen information att delge), bildande av lagets arbetsgrupper eller andra detaljer som exempelvis schema för clubcaféet. Vi kommer att kalla till ett uppstartsmöte i slutet av augusti/början av september för att sätta alla detaljer, bilda arbetsgrupper, informera om Stångebro Cup och så vidare. Har ni frågor eller funderingar inför torsdagens möte så kommer det givetvis finnas utrymme för dessa. Har ni redan nu frågor ni vill att vi har upp går det bra att messa mig dessa på 070-5134736 så noterar jag i agendan. Är ni intresserade av att delta i någon arbetsgrupp i laget framöver går det även bra att meddela mig detta, det kan röra vilket område som helst med relevans till verksamheten. Varmt välkomna på torsdag Micke/TM TEAM 11 Mikael Seidl 24 maj 2023 |
Svar (0 st) |
---|