Folke Filbyter Cup U15/Hjälpa till
Fre 1 nov, 08:00-19:00
Stångebro
Samling: 08:00, StångebroHej!
Som ni redan vet så är LHC policy och tradition att Team 11 bistår med hjälp till Team 10 vid FFC. Hänvisar till mejl utskickat av Collins (Cupansvarig) tidigare i veckan. Det gäller bara lördagen och söndagen.
Jag skickar ut kallelse i spelares namn. Svara tydligt i spelares kallelse vilken grupp ni båda föräldrar kan tänkas hjälpa till i. Det behövs framförallt folk till sekretariat (specificera vad i seket Ni kan bistå med), sjukvårdsgrupp och matgrupp. Anmälan är öppen en vecka så planering av grupper kan påbörjas efter detta.
Tänk på att FFC är helgen vecka 44. Vet ni redan nu att ni är bortresta så skriv att Ni inte kan.
Tacksamt om så många som möjligt anmäler sitt deltagande. Utifrån det, får vi se hur många som aktivt behöver hjälpa till.
En extra vädjan till er OVR- proffs/klock- proffs att anmäla. Det är stor efterfrågan på det.
Till seket kan man anmäla till följande poster: OVR, bisittare OVR, speaker, musikansvarig och en som är ansvarig för klockan. Vi kommer att behöva bistå med 3 sek. 15 personer. Deras (2010 Lagvärdar) tar hand om båsdörrar och skott räkning.
Team 2010 jobbar lite annorlunda och kommer att ha 3 personer per sek: Speaker/Musik, klocka och en på OVR. Vi kommer att ha 5 st som vanligt.
/Angelica Bellinetto
www.cuponline.se/start.aspx?cupid=37767Som ni redan vet så är LHC policy och tradition att Team 11 bistår med hjälp till Team 10 vid FFC. Hänvisar till mejl utskickat av Collins (Cupansvarig) tidigare i veckan. Det gäller bara lördagen och söndagen.
Jag skickar ut kallelse i spelares namn. Svara tydligt i spelares kallelse vilken grupp ni båda föräldrar kan tänkas hjälpa till i. Det behövs framförallt folk till sekretariat (specificera vad i seket Ni kan bistå med), sjukvårdsgrupp och matgrupp. Anmälan är öppen en vecka så planering av grupper kan påbörjas efter detta.
Tänk på att FFC är helgen vecka 44. Vet ni redan nu att ni är bortresta så skriv att Ni inte kan.
Tacksamt om så många som möjligt anmäler sitt deltagande. Utifrån det, får vi se hur många som aktivt behöver hjälpa till.
En extra vädjan till er OVR- proffs/klock- proffs att anmäla. Det är stor efterfrågan på det.
Till seket kan man anmäla till följande poster: OVR, bisittare OVR, speaker, musikansvarig och en som är ansvarig för klockan. Vi kommer att behöva bistå med 3 sek. 15 personer. Deras (2010 Lagvärdar) tar hand om båsdörrar och skott räkning.
Team 2010 jobbar lite annorlunda och kommer att ha 3 personer per sek: Speaker/Musik, klocka och en på OVR. Vi kommer att ha 5 st som vanligt.
/Angelica Bellinetto
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 50 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här