Sekretariatet
Sön 18 aug, 12:00-14:30
Stångebrohallen
Samling: 10:30, Club Caféet StångebroVi står inför en spännande hockeysäsong som kommer att kräva att vi alla hjälper till i sekretariatet på hemmamatcherna. Till varje hemmamatch kommer det behövs fem föräldrar. Vi kommer att föra en sammanställning över vilka föräldrar som sitter i sekretariatet så att det blir en jämn fördelning. Här gäller det alltså att vi alla hjälps åt.
Vi är ett fåtal som kan OVR, registrering av matcher, om ni vill kunna hjälpa till med OVR, krävs en personlig inloggning. Det kommer att anordnas en kurs i OVR och klocka under hösten inför Folke Filbyter Cup.
Det behövs fem personer till sekretariatet för att matchen ska kunna starta:
1 person som sköter OVR, endast de med personlig inlogg
2 vid båsdörrarna,
1 som sköter klockan
1 speaker/musiken, fixa kaffe och fika inför match (lämna kvitto till Sabina)
Vid klubbkaffet kommer vi fördela alla uppgifter som behöver göras. Vi får hjälpas åt med kaffe och fika men speaker har huvudansvar. Skriv gärna i kallelsen om du kan tänka dig att göra något. Vi vill att när kallelsen går ut och ni tackar JA så skriver vilken roll ni helst vill ha av dem (först till kvarn principen gäller).
Vi är ett fåtal som kan OVR, registrering av matcher, om ni vill kunna hjälpa till med OVR, krävs en personlig inloggning. Det kommer att anordnas en kurs i OVR och klocka under hösten inför Folke Filbyter Cup.
Det behövs fem personer till sekretariatet för att matchen ska kunna starta:
1 person som sköter OVR, endast de med personlig inlogg
2 vid båsdörrarna,
1 som sköter klockan
1 speaker/musiken, fixa kaffe och fika inför match (lämna kvitto till Sabina)
Vid klubbkaffet kommer vi fördela alla uppgifter som behöver göras. Vi får hjälpas åt med kaffe och fika men speaker har huvudansvar. Skriv gärna i kallelsen om du kan tänka dig att göra något. Vi vill att när kallelsen går ut och ni tackar JA så skriver vilken roll ni helst vill ha av dem (först till kvarn principen gäller).
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 63 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här