Senaste resultat
Nyheter från föreningen
Nu har Bingolotterna kommit
18 nov
Personlig handduk
12 nov
Saknat enskilt foto
11 nov
Lotter säsong 24-25
4 nov
Foton, Deltagarkort & Skraplotter
24 okt, 20:28 0 kommentarer
God kväll!
Nu har jag hämtat ut alla foton, deltagarkort och skraplotter. Jag kommer börja dela ut detta på måndag v.44.
Nytt för i år är att skraplotterna swishas direkt till klubben på nr 1232459865 Märk med barnets lag samt namn. Det är 5 lotter á 50kr var att sälja.
Fotona kör vi som vanligt att ni får titta på och bestämma om ni vill köpa något eller ej. Sedan swishar ni till mig innan ni får dom. De kostar 175 kr st.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Skraplotter
6 okt 2023 0 kommentarer
Hej allesammans!
Jag har nu fått lotterna vi ska sälja. Det är 5 lotter/spelare och de kostar 50kr st. Jag kommer att dela ut dessa i samband med träningen på måndag.
Nu har även alla barnen fått sina backar och nästan alla har hittat sin plats i materialrummet, äntligen! 😊 Det kommer även lite längre fram som Björn sa på föräldramötet att tillkomma ett skridskoställ så dom slipper ha dom i sina backar. Vill även påminna er som inte swishat att göra det så jag kan betala in depositionen till klubben!
Ha nu en trevlig helg så syns vi på måndag!
Fotografering
14 sep 2023 0 kommentarer
Hej alla!
Den 24/9 kl.11 är det dags för årets fotografering. Detta kommer ske i entrén på arenan. Kallelse kommer inom kort!
Vi kommer även snart kalla till föräldramöte även om detta kommer det en kallelse. Kommer försöka hålla detta samtidigt som en träning.
Information inför säsongen
23 aug 2023 0 kommentarer
Hej allihopa!
Då har lite detaljer satt sig.
I grundschemat kommer vi träna på måndagar 18:40-19:30 och torsdagar 16:30-17:30. Men det kommer hända att det blir inställda eller flyttade träningar pga att andra lag har matcher. För U10, som de nu är, ska man ha ett fyspass i veckan. Det kommer som grund att ligga på måndagar då vi kommer samlas en timme innan ispasset i underställ eller liknande för att köra 30min fys. Det bästa är om de är ombytta när de kommer och har underställ eller liknande på sig som gör att det går fortare att byta om till ispasset samt att vi troligtvis inte har tillgång till ett omklädningsrum så tidigt heller. Vi kommer trycka lite extra på att man är klar i tid, hur vi som lag vill ha det på och utanför isen, ex inget skrik och fula ord, att man hälsar på alla, lyssnar och inte pratar när ledare pratar. Det är en härlig grupp och vi vill att det ska fortsätta vara det.
Vårat materialrum behöver anpassas för att få in backar. När rummet är klart kommer vi flytta in, det är dock inte helt klart när så vi kommer få köra på som innan med att man tar med sig utrustningen dit och hem till en början. Backarna kommer kosta en liten peng, ca 250-300kr per styck, vi återkommer när vi fått svar. Vi skulle vilja ber er namna barnens utrustning då de lätt förväxlas, glöms eller försvinner, ex namn och Team14. De kommer få en vattenflaska men det tipsas om att man har en extra i backen för att dricka efter träningen. Av tidigare erfarenheter försvinner de lätt så den de får kommer hanteras av materialansvariga (Björn och Anders).
Vi kommer ha 2 lag i år också och vi kommer inte spela lika många matcher vid matchtillfällena som förra året utan några av lagen samlas och spelar mot varandra. Blir lite fler matchtillfällen men mindre matcher per tillfälle med andra ord. Vi kommer därför låta lagindelningen var ganska fasta så man inte får åka till ex sölvesborg flera gånger och spela mindre hemmamatcher eller så.
Utöver detta så är det bytardagarna i helgen som ni vet. Behöver barnens skridskor slipas så kan ni ta med dem då så slipas dem och det finns tid över då. Har ni skomätare eller fotmätare så får ni gärna ta med det, vi har en av varje men finns det fler som har så är det välkommet.
Träning på måndag och fredag som ni kan se i khk-appen, kommer kallelse.
Ha det fint så länge!
Mvh
Ledarna
Säsongen drar snart igång
13 aug 2023 0 kommentarer
Det börjar äntligen närma sig säsongsstart. Säsongen startar v35, schemat är inte satt än men det kan eventuellt dra igång mån 28/8, direkt efter bytardagarna, mer info kommer när schemat ska vara klart och presenterats för oss 23/8. Kolla igenom utrustningen för att se vad som passar, det som inte passar kan ni med fördel lämna in till försäljning på bytardagarna. Vi kommer även ha eget materialförråd i år. Vi återkommer med mer info och detaljer men vi ville ge en grov bild av läget.
Har ni frågor eller funderingar så är det bara att höra av er.
Mvh
Ledarna
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
Fre 22/11
19:00-19:50 |
Träning Team 14
NKT Arena |
Sön 24/11
09:30-13:00 |
Match mot KRIF Hockey Vit
Soft Center Arena |
Sön 24/11
09:30-13:00 |
Match mot KRIF Hockey Blå
Soft Center Arena |
Sön 24/11
09:30-11:00 |
KHK Team14 mot Krif
Soft Center Arena (Kallinge) |
Sön 24/11
10:00-13:30 |
Match mot KRIF Hockey Blå
Soft Center Arena |
Sön 24/11
10:00-13:30 |
Match mot KRIF Hockey Vit
Soft Center Arena |
Sön 24/11
10:30-14:00 |
Match mot KRIF Hockey Blå
Soft Center Arena |
Sön 24/11
10:30-14:00 |
Match mot KRIF Hockey Vit
Soft Center Arena |
Mån 25/11
16:00-17:00 |
Träning Team 14
NKT Arena |
Tor 28/11
16:30-17:20 |
Träning Team 14
NKT Arena |