Forum
SvaraFrågor och svar kring kiosken på FIP |
---|
Här kan vi diskutera och hjälpa varandra om frågor kring kioskhantering.
Jesper Smith 18 maj 2022 |
Svar (12 st) |
---|
Hej Vem av er ledare kommer och låser upp åt oss som ska ha kiosken kl.10 45 på lördag 21/5? Mvh Lena Fröberg |
Bra Lena. För kiosken på lördag kommer David eller Stoffe att hjälpa till att låsa upp kansliet. Nyckeln till kansliet kan sen följa med kioskpassen fram till dagens slut. För söndagen kommer Annelie, som är ledare i F10 att hjälpa till med att låsa upp kansliet. F10 spelar matcherna kl 11:00 och 15:00, och det är inga matcher emellan. Så hon hjälper även till att öppna upp för andra kioskpasset på söndagen. För den de sista passen på söndagen kommer vi ledare finnas på plats och låna ut nyckeln. Jag bifogar återigen kioskschemat här nedan. Lördag 2022-05-21 10:45 12:20 Noel FRÖBERG 13:15 14:50 Silas HEDBERG 14:45 16:20 Leonard YALDA Söndag 2022-05-22 10:45 12:20 Vide LJUNGBÅGE 14:15 15:50 Enes DZAFEROVIC 15:45 17:20 Noel ASPLUND 17:15 18:50 Bawan RASOR |
Tyvärr vi kan inte vara med om ni kan fixa och hitta andra istället oss. Mvh Leonard mamma |
Hej Ieleen. Varje kioskpass är själva ansvarigt för att hitta ersättare om man inte kan. Om ni inte kan får ni ansvara för att byta tid med en annan familj i laget som kan byta med er. Är det någon annan som har möjlighet att byta med Leo? Alla kommer att behöva stå i kiosken under varje säsong, antingen nu i helgen eller helgen vi har efter sommaren. |
Noel A skulle kunna byta det passet och ta det på lördagen istället för söndag med Leo? |
Nej vi kan inte på söndag vi ska se om vi kan komma på samma tid på lördag Mvh Leonard mamma |
Hej jag skall stå i kiosken imorgon men förstår inte riktigt när jag skall vara där. Det står att man skall vara på plats 75min innan matchstart i dokumentet och på er lista 10:45. Om jag förstod rätt börjar flickmatchen matchen kl11. Då borde jag väl vara där 9:45 eller har flickmatchen flyttats? |
Hej. Tack för alla insatser med kiosken i helgen. Jag förstår att det inte är helt enkelt att veta vad som ska göras utifrån de instruktioner som Kenty skickat ut, speciellt för de som öppnar och stänger. Eftersom jag själv inte stått i kiosken har jag heller inte erfarenhet av det. Jag har hört att Kenty jobbar på ny version på kioskinstruktionen, med bilder och bättre information. Mattias på Kenty hörde av sig och kan inte hitta nyckeln till kioskens kassaskrin. Alla övriga nycklar låg där de skulle, men inte denna. Kan de sista kioskpassen på söndagen minnas om de såg till nyckeln till kassaskrinet och var den tog vägen? |
Hej, alla nycklar var på plats när jag lämnade över till nästkommande på söndagen. |
Hej Vet inte om det var ett feltänk med tiderna på vårt pass på lördagen men matchen som spelades pågick mellan kl.11.00-12.35. Vårt pass slutade eg. 12.20 men vi valde att stanna tills matchen var slut plus 15 minuter ifall någon ville handla på vägen hem. Mvh Lena |
Angående söndag passet, jag har det svårt att vara med hela dagen men kan vara under förmiddagen. Vad finns det för tid schema? Mvh Abbas |
Tack för input om tider inför kioskhelgen. Jag inväntar ett uppdaterat matchschema från Kenty och hoppas kunna skicka ut alla tider imorgon. |