Ledarmöte materialbeställning
Ons 27 nov 2019, 19:30-20:00
Konferensrummet Jonsereds IP
Samling: 19:30Hej,
Då föreningen har som avsikt att beställa material för nästa säsong relativt snart behöver vi ledare träffas och gå igenom vad som skall beställas till respektive lag? Tacksam om ni kan prata ihop er och ordna så att minst en ledare/lag deltar på detta möte!
Innan mötet vill jag även att varje lag inventerar vad de har i materialväg samt vad ni ev behöver? Försök att få med allt ex bollar, matchställ, målvaktshandskar, sjukvårdsartiklar, västar, konor mm.
Då det alltid blir en diskussion kring vilka som har matchställ och inte vill jag att ni inventerar och kartlägger vad ni har? Gällande matchställen vill jag att ni tar reda på följande:
Hur många tröjor har ni?
Vad är det för storlek på era tröjor?
Vilka nummer har ni och vilka saknas?
Målvaktströjor?
Vi ses i nästa vecka!
/Kalle Jung
Då föreningen har som avsikt att beställa material för nästa säsong relativt snart behöver vi ledare träffas och gå igenom vad som skall beställas till respektive lag? Tacksam om ni kan prata ihop er och ordna så att minst en ledare/lag deltar på detta möte!
Innan mötet vill jag även att varje lag inventerar vad de har i materialväg samt vad ni ev behöver? Försök att få med allt ex bollar, matchställ, målvaktshandskar, sjukvårdsartiklar, västar, konor mm.
Då det alltid blir en diskussion kring vilka som har matchställ och inte vill jag att ni inventerar och kartlägger vad ni har? Gällande matchställen vill jag att ni tar reda på följande:
Hur många tröjor har ni?
Vad är det för storlek på era tröjor?
Vilka nummer har ni och vilka saknas?
Målvaktströjor?
Vi ses i nästa vecka!
/Kalle Jung
Anmälan är öppen för alla i Jonsereds IF.
Logga in här