Forum
TillbakaFöräldramöte 2024-12-07 |
---|
Hej Tack alla som kunde närvara på föräldramötet igår, det blev ett bra möte med bra diskussioner. Vi letar efter en person som kan ersätta Daniel Pantzar (stort tack för denna säsong) för att boka seriematcher. Emma Trygg har skött bokandet av domare i 3 år (stort tack för detta), har vi någon som kan axla den rollen? Daniel och Emma kanske kan kommentera i denna tråd vad som krävs för dessa roller så att det blir tydligare för den som känner sig redo för att hjälpa till. Vi pratade även om olika sätt att få in pengar. Har du någon ide så lägg upp det på Facebook https://www.facebook.com/groups/1095299104198202 Jag har lagt till en pdf med vad vi pratade om på föräldramötet, ni hittar den under "Mina dokument". Har ni frågor, kontakta oss på det sätt som passar bäst för er. /Pelle Per Edlund 8 dec 2024 |
Svar (3 st) |
---|
Det krävs en dator och lite sociala färdigheter. Du som tar över får en inloggning till fogis där alla uppgifter finns gällande serie, matcher och motståndare. Du kontaktar lagens motsvarande funktion för inbokande av lagens hemmamatcher. |
Det krävs inte så stor ansträngning mer än att efter match-bokaren skickat tiderna för hemmamatcher kontaktar jag potentiella domare via sms från en telefonlista. Först till kvar att svara brukar få matchen. Det är 6 hemmamatcher på våren och 6 på hösten. Oftast bokas flera matcher av samma domare! När samtliga matcher är bokade meddelar jag tränarna vad domaren heter och vilket telefonnummer han/hon har! 😊 |
Som vi sa på mötet. Utan dessa två roller och ytterligare tränare/lagledare kan vi inte hålla igång laget. Så ytterst viktigt att detta löses. |