Forum
TillbakaMc Donalds cup |
---|
Hej på er Skulle behöva veta tjejernas eventuella allergier och specialkost innan söndag tack. Önskemål från hotellet. Skulle även vilja veta vilka föräldrar som planerar att åka och titta på tjejerna, de kommer behöva skjutsar mellan matcher och från/till hotell och hemresa på söndag. Mer info kommer när vi har matchtider. Vi kommer totalt behöva 8 föräldrar som kan hjälpa till. Även detta önskar vi svar på innan söndag 🌸 De som kan tänka sig köra får ytterligare/vidare info på Messenger. 🙏 Ha en fin kväll! Hanna Ebba Hernebring 3 okt 2024 |
Svar (12 st) |
---|
Tack för att du styr upp Hanna! Vi är två vuxna med en bil så tre spelar kan vi skjutsa runt på😀👍 |
Toppen, bra jobbat!! |
Jag räknar vara med på söndagen. Vet inte om jag får sällskap, men räkna på att jag kan ta tre spelare. Kan vara fler |
Jag har 3 platser 🙂 |
Amandas mamma här (har inget eget inlogg 😅) Var för sent ute för att boka hotellnatt, men satsar på att komma på söndagen. Har plats i bilen för tre barn hem till Örebro och att skjutsa runt kortare funkar även med fyra barn. Om det framför allt behövs hjälp på lördagen kan jag byta dag. Blir bra att få veta spelschemat inför vidare planering. |
Hej, Nu är spelschemat klart!! https://www.procup.se/cup/cupresclassgroup_skin03.php?ev=37205&lang=SVE&Klass=F12 Lag röd och lag blå. Hej! Nu är lottningen klar. Det finns i visa klasser vakanta platser som vi kommer att förhoppningsvis lyckas att fylla på lag. Det kan bli så att vi kommer att få göra visa förändringar i lottningen om vi inte kan hitta lag som kan vara med. Skulle det ske så kommer vi att meddela berörda lag i så fall. Mvh McDonald's Cup Kommitté |
Fredag Örebro resecentrum. Samling 16:30 (vid lilla rondellen för avlämning/hämtning). Tåget avgår 16:57. Middag bokat kl 19. Lördag Frukost kl 6,15-6,45. Avresa från hotellet för lag blå 7,15. Lag röd ca 7,45 (så att alla hinner se lag blå match) Lunch. lagen kommer ha ett break efter match 2. (Olika tider för lagen) Middag Boka kl 17,45. Söndag Frukost 7,45–8,15. Avresa B-slutspel 8,45. A-slutspel 9,15. (vilka av dessa tider det blir vet vi inte innan gruppspel är klart). Lunch Beroende på hur det går, vi hoppas på final!! Så blir det mellis som ordnas. Äta McDonalds med kupong sker efter cupen. Söndag hemresa Som alla vet är det slutspel på söndagen. Så tid för hemresa är svår att sätta men förhoppningsvis ca 14,00. Tidigast ca 11,30. Övrigt: -Snacks för max 50 kr. -25 kr /milen delat på antalet spelare i bilen (vi avvaktar tills efter cupen, kanske kan detta betalas av lagkassan iom cuppengen på 700 kr bör vara den totala summan varje spelare betalar för cupen). -Utrustning så enhetliga som möjligt. Enfärgade underställ, helst svart/röd. Inte långbyxor. Vi spelar utan mössa (om det inte är otroligt kallt) pannband går bra. Extra ombyten till match. Strumpor osv. Båda matchtröjorna ska med. Tofflor att ha på hotellet. Om man vill. Kläder efter väder. -700 kr per spelare betalas senast 18/10 till lagkassan. Swish 123-522 04 88 -Hanna och Lisandra ordnar med bananer/mellis för lördag och söndag |
OBS!! ingen boll ska med det tar vi tränare med oss |
Om någon inte har Facebook där jag lagt körschemat, så meddela mig via sms. Kan inte klistra in dokumentet här. Mvh hanna 0736870270 |
Packningslista Hej! Idag är stora packningsdagen inför McDonalds Cup! 😀⚽️ Här kommer en packningslista så ni kan kontrollera att ni har packat allt. Kommer ni på nåt mer så får ni gärna skriva en kommentar så hjälps vi åt. 🙂 - fotbollsskor, benskydd - 2st matchtröjor (röd+blå) - Matchshorts (blå) - minst 2 par matchstrumpor, gärna fler - hårsnodd - vattenflaska - överdragskläder - underställ (helst matchande i svart eller rött) - kläder efter väder (regnjacka/varm jacka/vantar/pannband (match)/mössa (övrig tid)/el. dyl.) - pyjamas - underkläder - necessär med tandborste, tandkräm, hårborste, mm - kläder till kvällen (förmodligen skönast med myskläder) - tofflor till kvällen (valfritt) - Ryggsäck att bära med sig saker till arenan - legitimation eller pass Handdukar, schampo och balsam borde finnas pä hotellet. Ni behöver inte ha med några bollar. |
Legitimation eller pass? |
Båda ska funka. Spelarna ska kunna legitimera sig för att visa att de spelar i rätt åldersklass. |