Forum
TillbakaStädveckor o bingolotter |
---|
Hej på er Vill bara passa på att meddela att vi senare i höst kommer sälja bingolotter, så sprid det gärna. Vi kommer även kunna erbjuda bingolottos julkalender för 100:- utöver de vanliga till uppesittarkvällen och nyårsafton. Städveckor Vi har blivit tilldelade två städveckor under vår och hösttermin. Barnen får gärna vara med och delta! Måndag och torsdag är rekommenderat så tänker att vi kör på det. Känn er fria att byta med varann. Alla är inte med, men detta sparas så jag ser till att all kommer få dra sitt stå framåt. Tid styr ni själva upp, om ni inte överenskommer annat så siktar vi på 19,00. Någon i varje grupp ser till att låna en nyckel av tränarna och instruktioner om vad som ingår i städ finns uppsatt på plats. Jag påminner nån vecka innan oxå såklart! V 48 Måndag: Ebba, Amanda,meja och penny Torsdag: Holly, Alma, Indra och Cornelia V 27 Måndag : Lisa, maya, Moa och Stella Torsdag: Tilda, Narin, leen och Isabelle Ha det fint 🌸 Ebba Hernebring 13 sep 2024 |
Svar (7 st) |
---|
Tack för bra info och uppstyrt! 🙏🏼 |
Tack för att du/ni styr! |
Uppdaterad info om Städveckor, se text nedan! Städveckor Vi har blivit tilldelade två städveckor under vår och hösttermin. Barnen får gärna vara med och delta! Måndag och torsdag är aktuella dagar med start 17,00 (någon måste vara på plats vid 17 och få nycklar, tidigare info om att låna nycklar av tränare gäller ej ) instruktioner om vad som ingår i städ finns uppsatt på plats. V 48 Måndag: Ebba, Amanda,meja och penny Torsdag: Holly, Alma, Indra och Cornelia V 27 Måndag : Lisa, maya, Moa och Stella Torsdag: Tilda, Narin, leen och Isabelle |
Vänlig påminnelse om städ nästa vecka! Större städ på måndagen, så vi flyttar ett barn/förälder till måndagen. Någon i varje gäng behöver vara på plats kl 17. Om ni behöver kontakta varandra så finns uppgifter under laget.se V 48 Måndag: Ebba, Amanda,Meja, Penny och Holly Torsdag: Alma, Indra och Cornelia |
Det har kört ihop sig för oss (Alma) på torsdag på grund av jobb på annan ort. Är det någon som kan byta så vi kan städa på måndagen v48? |
Ebba och jag kan ta torsdagen, så dyk upp på måndagen istället! Mvh hanna |
Tack snälla :) |