Forum
TillbakaHovet cup augusti |
---|
Hovet cup: 10-11/8 har våra tjejer cupspel på Hovet cup, i samband med detta ska vi bemanna en kiosk. Samma kiosk som tidigare år. Vi har fått förtydligat att vi ska vara 3-4 (vi har bantat ner tidigare) men de är flera och fler lag och vi kanske fåt hoppa in och hjälpa andra som har det stressigt. *Får inte riktigt ihop 4 per pass, men tror mittenpasset är mest att göra! Jag fördelar arbetspass redan nu, ni får byta sinsemellan om det inte passar, men är era barn med förväntas ni arbeta nåt av passen. (Meddela mig om ni byter) Vet ni redan nu att ert barn inte kommer kunna vara med så kan ni givetvis höra av er till mig, även om kallelsen inte gått ut. Ni får även gärna ”gilla” inlägget så vet jag att ni sett 😉 Kiosk vid A-Plan Lördag: 8-11,30 (och plocka fram) : Ebba, Amanda, Caprina 11,15-15,00: Cornelia, Elin, Holly, Isabelle 14,45-18,30 (och locka ihop) : Leen, Lisa, Maya, Söndag: 8-11,30 (och plocka fram) : Penny, Indra, Narin 11,15-15,00: Tilda, Meja, Moa, Klara 14,45-18,30 (och plocka ihop) : Stella, Alma, Wilma Ha det fint! Ebba Hernebring 31 maj 2024 |
Svar (3 st) |
---|
Tack för att du/ni styr upp så bra! 👍 |
Hej! Blev lite osäker när jag läser ovanstående, är det barnen eller vi vuxna som ska bemanna kiosken? |
Det är vi vuxna som bemannar kiosk. Mvh hanna |