Forum
TillbakaToalettpapper |
---|
Hej Ber om ursäkt om detta kommer i nära anslutning till lotter och arbetspass. Toalett/hushållspapper ska vi sälja enligt beslut på föräldramöte. När vi senast sålde detta drog vi in nästan 20,000 så vore så kul om vi kunde lägga in en växel att slå det 😉 Vill härmed uppmana er att be barnen gå runt själva och sälja i närområdet, så de själva får hjälpa till! Kanske kan nån vuxen hjälpa till att styra upp i de olika områdena som tjejerna bor?! Ni kommer ha lång tid på er, vi kör igång nu, men ni har 4 veckor på er, datum för att meddela försäljning eller friköp är 17 maj. Ni kan meddela via sms (0736870270) eller här nedan. Vill ni ha försäljningslapp att lägga på arbetsplats, så kan ni maila mig på Hanna.hernebring@gmail.com så översänder jag detta. Datum för upphämtning återkommer jag kring, men det blir under vecka 22, mest troligt den 31/5. Alla behöver denna gång sälja 7 paket, minst två av varje ”sort”, friköp 420;- Men vi hoppas såklart att ni kan försöka och sälja, och gärna fler än 7. Friköpet är 60:- per bal, man kan sälja några och köra på friköp resterande! Vi erbjuder Lambi toalettpapper 40 rullar 280:- Och Serla hurhållspapper 12 rullar 250:- Mvh Hanna Hernebring Ebba Hernebring 16 apr 2024 |
Svar (6 st) |
---|
Hej på er Vänligt påminnelse om att meddela försäljning av toalettpapper om 1 vecka (förlänger till 20/5) Heja, heja!!! ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️ Ni kan meddela via sms (0736870270) eller här nedan. Vill ni ha försäljningslapp att lägga på arbetsplats, så kan ni maila mig på Hanna.hernebring@gmail.com så översänder jag detta. Datum för upphämtning återkommer jag kring, men det blir under vecka 22, mest troligt den 31/5. Alla behöver denna gång sälja 7 paket, minst två av varje ”sort”, friköp 420;- Men vi hoppas såklart att ni kan försöka och sälja, och gärna fler än 7. Friköpet är 60:- per bal, man kan sälja några och köra på friköp resterande! Vi erbjuder Lambi toalettpapper 40 rullar 280:- Och Serla hurhållspapper 12 rullar 250:- Mvh Hanna Hernebring |
Sista dagen idag att anmäla försäljning alt. välja friköp av toalett/hushållspapper. Mvh hanna |
Hej Måndagen den 3 juni finns papper att hämta hemma hos oss på blåvingestigen 2 i adolfsberg. Vi finns tillgängliga mellan 16-20. Betalning för rullarna sker helst i samband med hämtning. Observera att vi inte har möjlighet att förvara hur mycket som helst så uppskattar om ni verkligen försöker hämta vid denna tidpunkt. Friköp swishas senast 3/6. Finns extra rullar om nån lyckats sälja fler 😉 Ha en fin fredag! |
En vänlig påminnelse om att toalett och hushållspapper hämtas hos oss imorgon mellan 16- 21,00 på blåvingestigen 2. Mvh Hanna |
Tyvärr har jag/vi just insett att alla hushållspapper blivit fel. Det är inte serla, det är Lambi med dekor. Skulle några kunder inte vilja ha så får de givetvis ändra sig och ni kan lämna tillbaka till oss. Gärna närmsta veckan. Priset är samma och vinsten är samma. Ursäkta besväret! Mvh hanna |
Hej på er Nu har alla betalt och sammanställningen är klar, ger en kort presentation nedan, vill ni ha en tydligare sammanställning med antal mm så kan ni höra av er! Försäljning av papper+ friköp gav en vinst på 16370:- Vi behöver sälja de 21 toalett och 2 hushåll för att hela beloppet ska komma in på kontot. Så hojta gärna om ni vill köpa någon mer framöver! Vi säljer inte riktigt så mycket som tidigare och vinstmarginalen är mindre, bra kämpat alla! |