Forum
TillbakaBingolotter 2023 |
---|
Hej på er Här kommer en liten påminnelse om bingolotter och försäljningen som ska meddelas senast den 8 dec. Lotterna finns nu hemma så vill man ha ett gäng och försöka gå runt och sälja, så kan man meddela mig och komma och hämta lotter… Vi erbjuder enkel (100;-), dubbel (200:-)och trippellotter (300:-) + nyårslotter som bonus. Nyårslotten kostar oxå 100:- Alla ska sälja till ett värde av 1000:- (10 enkel, 5 dubbel osv) till uppesittarkvällen, friköp erbjuds för 500:- Nyårslotterna är en bonus utöver som vi testar… Jag kommer ta in era ”beställningar” senast 8 december, och lämna ut dem den 10 december. Ni har sedan till 12 januari att inkomma med betalning. Mvh Hanna 0736870270 Ebba Hernebring 5 nov 2023 |
Svar (5 st) |
---|
Hej, Vill ni ha beställningen via mail, sms eller här i denna tråd? |
Ni kan maila eller skicka sms, tack 0736870270 Hanna.hernebring@gmail.com |
Bra jobbat ni som redan rapporterat bingoförsäljning! Vi har redan dragit in 7000 en 1/3 ca har rapporterat! Ser fram emot att se vart vi landar! Heja heja!!! Sista dag att rapportera 8 december Utlämning av lotter 10 december vid träning 👍 |
Imorgon på träning/match kommer jag ta med alla bingolotter för överlämning. Jag kan lämna till barnen som tar med hem om ni inte är är på plats, men tänk på att det är värdehandlingar och jag kan inte ansvara för ”hemkomst” av lotter efter överlämning, så förklara gärna det för era barn! Alla har inte inkommit med försäljning ännu, i de fallen får vi utgå från att det blir friköp?! Har extra lotter hemma ett tag till om någon önskar fler! Ha det fint! Hanna |
Ett förtydligande till ovan, jag dyker upp vid slutet av träningen med lotterna! |